seni seviyorum Bay doğru


1.
Beni sahiplendiğin her an
Senin gölgene tutsak kalır benliğim.
Ben ne vakit seni sevsem senli özgürlüğümü özlerim.

Öyle ve öylece sev beni...
Öyle ve öylecesine sahiplen koru.
Öyle ve öylecesine ve dahası var gibi
Ölümüne....
Ömrümce senin kalayım
Bunu sadece sen ve ben bileyim kimseler bilmesin ....
2.
Sonra sensizliğe bıraktığım damlalarımı
Saklayayım bir mendil dokusunda.
Karşısına geçip gülümseyerek izleyeyim onları
Güller açsın yanaklarımda sevmek ve sevilmenin hazzıyla.
Mutlu mu? Mutlu musun? Mutlular mı? olmasın kelimelerim.
Sonsuzun sonsuza çarpıldığı gibi
Herşey kendinden emin Mutlu olsun...
Ve sussun bir şarkı...
Sussun işte...
Susayıpta sussun parmaklarım...
Ve sussun gece.
Gelsin ayazdan dudakları kurumuş bir sabah.
3.
Gece yarısını çoktan geçti vakit
Bununla beraber içi geçmiş bir guguk
pili zayıf düşmüş,
rakamlar beklentili,
zaman daha ağır.

Belki bir ömür bin asır.
Belki bana öyle gelmeleri,
sadece bu oyunların oyunu.

4.
Gecenin içinden ödünç alınan bir iç çekiş.
Ve peşisıra azad edilip hürriyete uçuşan duman..
Işıksız ve ışıkla kalmış evler,
beton yığınları
ve yanında saklı duran gecekondular.
sadece geceye yakışan onlar birde yıldızlar.

5.
Seninle başlayıp memleket meselesine kapılan bir şiir.
Kirpiklerime asılan minik cüceler.
Ve az önceki sigaranın ağzımda bıraktığı zehir.
Uykuma uyanmak gerek şimdi
Kapıyorum gözlerimi ve yine seninle bitiyor...

Kafamızda yıllardır beyaz atıyla gelen masal kahramanları gibi prensler yaratırız dı-gı-dık gelcek aa tam aradığım bu diyip indireceğiz yelkenleri fora.Aşk olucak ve kendi masal ülkemizde bizden mutlusu olmayacak.Bir diğer tarafıda ya öptüğümüz kurbağalar o kadar çok olucakki herdefasında prens olmasını bekleyeceğiz.Biz beyaz attan geçip öptüğümüz kurbağaların prens olmasını bekleyen kısmıyız masalların.

En zor erkeği seçip onu istediğimiz kıvama getirmek için canla başla mücadele ederiz.En büyük yanlışımızda burada zaten. Aslında erkekleri olduğu gibi kabullenmemekteyiz hata üstüne hata yapmamızın tüm sebebi.Bende bu yanlışı yaptım sevmeye milim kala duraksıyordum.Bu süreç içinde zorluklar yaşadım emin olamadığım duygularımla bir sonraki zamanlarda kimbilir anlatacağım ilk aşkımla olan duygularımı kıyasladım bay doğrumla.Sonra durup düşündüm beni düşünmeye itende sadece onun ağzından çıkan ayrılmak mı aklından geçenler demesiydi.Belkide yüzmilyonlarca kez o sözü bekledim evet ya cidden olmuyor diyebilmek için.Ama öyle değildi herşey.İçime girmişti o .O kalbime sahipleniyordu yavaaşş yavaşş hücrelerime işliyordu.Gözlerinden gözlerime köprüler kurmuştu.Hayır dedim istediğim bu değil sadece bir müddet kafa dinlemek istemi bendeki.Tamam dedi konuşmamız gerek ama böyle olmuyor oturduğum yerden eriyorum içten içe.İçimi kemiriyor düşüncelerim.Tamam dedim biz telefonda birbirimizi anlayamıyoruz ve buyüzden yüzyüze hiç kavga etmedik.Yine geldik bir araya ve konuştuk anladı beni bende içimi.Bu durumlarda kendimden nefret ettiğim sıkça görülür.Birini kırmak istemediğimden ve bu kırılanın kalbimde yeri varsa ızdırabını en çok ben çekerim.Bitti o günler şimdi yeni biriyim O yepyeni bir aşk.İtirafımdır ki ben bu çocuğa aşık oluyorum ve evlenirimde.Umarım bozulmaz masallarımdaki bu aşk.Çünkü bir dahası zor benim için çok zor.,

Geçen aklımda kalmış sevgili dostumun sözleri."Hayat zardan ibaret atarız şansımız döner atarız batarız.Herşey santranç gibi akıl işi değil."Hayatımızı aklımızla değil birazcıkta şansımızla yönlendiririz.Ki bu konuda en büyük örnek ablam Şans bu ya evlenmek üzere bu güne kadar hayatına kimsecikleri almadı belkide içten içe platonik yaşadı tüm aşklarını ilk elini tutacağı aşkım bu ya diyeceği biri çıktı karşısına hayatımın en özel kadınıdır ablam.Ondan belkide yazılarımda çok bahsetmemişimdir.Ama kısaca söylemek gerekirse tüm mutlulukların en güzelini hak edendir.İlk evlenme teklifini aldığında birçok keeler birbirimizi yediğimiz bu kızdan ayrılacağım düşüncesi öyle bir koyduki.Nasıl yaa bir evden ikinci bir kayıp düşüncesi bile sessizleştirdi bizi.Çok seviniyorum adına cidden kalbim onun gibi pır pır Çok mutlu ol meleğim.Ya ne güzel şey yaşamak o mutlu ben mutşu çevremde ki herkez bir bir mutlu.Bu yaşanmaya değer diyor.Gelelim bana bende bay doğruma bir daha haksızlık yapmamak üzere yazımı sonlandırıyorum onunda kendi hayatımında içine etmeyeceğim bir daha.İnatçı olmaktan vazgeçeceğim,söylemek istediğimi korkusuzca söyleyeceğim,sevgimi saklamak yerine ulu orta yaşayacağım.Seviyorum len aşkım seni diyeceğim.Diyorumda hatta inanın masallarla uyutuyorum onu.Tabi alışkın değil böylesi bana masal anlatışım bile bakşa geliyorda çocuğa uyuyamıyor.Dönüp aşkım yaşanmış olay gibi anlatıyorsun gerisini merak etmek için açılıyor gözlerim diyor.Sevimli mi ne?

Eee güzel demişki çirkine evet çirkin evlenmek istiyorum seninle.Çirkin ölmeye hazırlandığı zaman sereserpe koyuverdiği mermerden bir prense dönüyor.Güzel alışagelmiş olduğu çirkin yüzü arıyor kollarında sen çirkin değilsin diyor.Prens laneti anlatıp sevebildiği için seviniyor.Mutlu mesut bir sarayda yaşıyor ikisi.Bir güzel prenses ve prens masalıda burda bitiyor demeyeceğim çünkü daha sonları yok mutlu yada mutsuz masalımızı kesiyoruz yarı yolunda.Herkes mutlu şimdilik hayatta.Herkez....

Ömür törpüme mutluluklar......Dedim ve gittim.Sevin lan valla güzel bir şey.Bağlamayınız kendinizi eski bir aşka intikamını almayın bir saçmalığın.Layığız hepimiz buna.....Şiirde sana sevgili.yaşanmış yaşanmamış herşey sana.Birde mutlu olmaya çalışanlara..... Birde özür dilemek boynumun borcu kendime o kadar kapılışım vardıki heö aksilikler hemde tempo ha tempo ha diye hepsi edalarıyla yaşadım uzunca bir süre yazamadım döndüm diyip şakkkaaa ne dönmesi benimde bir yaşantım var diyip çöreklendim kendime.İş güç dönüpte gelemedim yanınıza merhaba benim huzurum blogum merhaba bana küsenler ne cici kız oldum ben yaa ağzım kulakcıklarımda.Bu arada Vre balıklarım yaşamadı benimle.Olsun bir süre beni var ettiler nasihatin için saol,Kasımpatım ,Cevvale bende sinir oldum gıcık oldum nerde bu çocuk :/

 

8 yorum:

beenmaya dedi ki...

aşk...geldiği gibi, aniden, şaşkın, çıkarsız yine öyle yaşansa ya, yaşasak ya...içimize sindirsek ya...

Seyyah dedi ki...

büyümüş büyütmüş, dalga dalga olmuş burdaki sular... Ama unutma Kupa Kızı ne olursa olsun hep akar ;)

Aslan Karahan dedi ki...

Çok güzel bir yazı....

Zeugma dedi ki...

Kupacığım,bi'taneciğim geldin mi sen demek? Ohh yaaa..İyice umudu kesmiştim.Sağa sola yorumlar bıraktım gören yoktu :( Blograzzi de bile mesajım var.Tamam,dedim,artık bu Cevval olmuş..
Ama bugün yorumunu bir gördüm,şu yukarıdaki şahane yazını bi okudum,umutlarım yeşeriverdi :)
Yazın süper..Ve kısa-öz diyorum ki yorum olarak:
SENİN TARAFINDAN SEVİLMEK BİR AYRICALIK....
Hoşgeldin gülüm çiçeğim,ortalığa tazecik çiçek kokuları saçmışsın kendin gibi :)
Bak ben şu an başka bir şehirdeyim ama ne yapıp edip girdim hergün az da olsa fırsat yaratarak bir yerlerden.
Yoksa kaldı mı kalıyor.
Öptüm seni Kupacığım,bebeğim..
Sevgilerimle..

KuPa k1z1 dedi ki...

@beenmaya:Sevgili beenmaya aşk geldiği gibi çıkarsız yaşanır belki ama içimize nedense sinmez hiçbirzaman.Önce sindiğini sanıyoruz yada heyacanımı zamana dayalı azalıyor?

@nily: nily ne kadar hoş geliyor kulağa şarkı yazılası bir ad.Akmaya başladımı bir kere uzun bir sürede durulmaz;).

@hüseyin güneş:beğendiğin ve ziyaret ettiğin için teşekkür ederim;)

@kasımpatı:Ve kasımpatım canımın özü geldim tabi.Blograzzideki mesajına karşılık verdim canım girdiğin zaman ordanda konuşuruz nezamandır yapamadığımız gibi.Yorumuna gelince inanki BENİM TARAFIMDAN SEVİLMEK KARŞIMDAKİNE İŞKENCE:)Hoşbulduk meleeem sonbaharımla geldim oysaki:)Ama marifet bu baharda çiçek vermek:)Ben nedense giremiyorum bir türlü anlık bakabildim.Açıp kapattım.Sana imrendim bir an:)Elimden geldikçe sizinleyim.Kendime kalınca olmuyor çünkü...

mr.paradise dedi ki...

yazıdan almam gerekeni aldım :)

Mazlum Yolbaş dedi ki...

mükemmel bir yazı en güzel kısmı kızcağız kendi hatalarınıda açık yüreklilikle söylüyor. mutluluk hakkı lan böylesinin valla..

absalom dedi ki...

allahım ne kadar bahtiyarım :)
bir kadından bu itirafları duymak için ne kadar çok bekledim...ne kadar çok bekledim...

"aşık olduğun bi adamı kendi istediği kalıplara, kendi hayal ettiği şekle sokmaya çalışmak..."

ve her seferinde bunu reddetmek...inkar etmek...

şu sahiplenilme konusunda farklı düşünsekte nacizane, artık ölsemde gam yemem diyorum...ayağa kalkıp hazırola geçiyor... ellerim kanayıncaya kadar seni alkışlıyorum...

KuPa k1z1 nın şarkısı...