Eve Geri Dönüş :PpP


Geldim sevgili dostlarım geldim.İstiyordum yaa ayaklarımı uzatıp sabahtan akşama kadar hiç seyretmediğim veya çok seyrettiğim tüm filmleri izleyip manyak olamayı.Hatta işemeyi unutup primalarla gezicektim yerimden kalkmamak için o kadar manyak olmayı istedim ama olmadı bühüü:/
Sabah sabah Seda Saya'nın cır sesiyle uyanacaktım yatağımda
-Seda bacınız sizi bilmem ne hastanesine gönderiyor ceyk ap yapın diye
-Seda abla çeyizim yok bana çeyis yollasanaaa
- gızzz al bacım senden gıymetlimi ihihih
diye süren konuşmaladar olmadı.
Sonra izdivaç programlarını izlicektim
-5.eşimde öldükten sonra yalnız kaldım benimle ölücek bir eş istiyorum
Telefondaki kadın:
-Bey amca emekli maaşını üzerime yapceen,dairelerin benim olcek şartlarım bunlar kabul ediyormusun? hı
-Gel yiwrimm malım mülküm senin olsun benim yaş geçmiş ama çalışıyor saat gibi tık tık haydi nikah masasına
İçimden yuh amca karı senin malın mülkün için istiyır belliki gıdıklayıp 5 parasız yatcen huzur evine.
amaaan banane KuPa diyip susuyorum senin kendine hayrın yok baksana aynaya ne zaman baktın hani yansa bir antalyanın ormanı birde senin kaşların yanar..

lan harbi kendi kaşımı almaya vakit bulamadım haftada bir saçına fön çeken ben kıvır saçlarla anten anten dolaştım makyaj yapmamda yasak diye un gibi gezdim ne bir allık ne bir rimel....ruhum ben ruh dedim aleme:)O hastane senin bu nüfus müdürlüğü benim gezdik ailecek sonraa evin yolunu unuttuk hepberaber...Sormayın bir ara skechlere malzeme olan memurlarla tanıştım gıcıık ettiler beni.

"Sistemle yok hanfendi bekleyin" lütfen diye walkman dinleye dinleye kimliğimi verdi birşey soruyorum
"Bakarmısınız acaba bunu konuda bilgi alabilirmiyim nereye gitmem lazım ?"
kadında tık yok arkadan amca;
"hanım kızım şuraya gidiceksin" diyor.Atlayıp masaya kulaklığının ipiyle gırtlaklamadıma şükretmeli.Saol bey amca deyip 5.masaya geçip işlemimi sonlandırıyorum.Al işte bir gün daha tükettim izinden .Hem de tam bir gün bu kez işlerim aksadı hepten:( Geçiyoruz diğer günlere bomboş hiç bir halta yaramayan sadece en güzel yanı ailemle tükettik.Annem bize baya alıştı gitmemiz onu yalnızlığa iticek belli ki.
Aslında içimdeki duyarlı KuPa diyorki boş ver izni miznidegel anlatacağın hadiseye dünlerden önce yakından yaşadığımız duyduğumuz ve üzüntüye boğulduğumuz bir olay her acı fren sesiyle tüylerimi ürpertti.Bu olaya kitlenip her hız yapanın ardından vahh vahhh demeden edemiyorum...
Şimdilerde askerlerini ihtişamlı bir o kadarda tehlikeli yollayan 2o li yaşlardaki bebeler elbetteki üçü beşi beni okur veya bir okuyan onlara anlatır.Alt kat komşumuz kardeşini böyle bir olayla toprağa verdi yakın zamanda çok değil 1 hafta öncesi.Dün balkonda ben otururken yine böyle bir sahne yaşandı can kaybı olmadı fakat kendilerini o çok sevdiğimiz (diyorum çünkü sürati bende severim adrenalin bambaşkadır bir çoğumuz için) Tokyo Driftteki San veya Hız tutkunundaki en usta şoföre özenerek sürdüler arabalarını Drift yapmaya kalkan bebeler,camlarda oturan bir camdan bir değil iki bebenin sarktığı bir önceki araba bir kaza yapsa yahut bir fren sıksa diğerlerinin yola savrulacağı ve sonrası acının bilançosu.Kızıyorum hemde çok binin arabalarınıza hız yapmadan sesler çıkarın bunada amennah sonra garınızda askerinizi şenliğinizle teslim edin ve bitsin manşet olmadan bir yolculama..KuPa size Akıl fikir diler umarız bu sözleri okuyan kardeşlerim her tür kötü hadiseden kendine ders çıkarmayı bilir...Kızıyorum size elinize o yaşta bıçak,silah almanıza,kızıyorum okulunuzu okuyup siyasete bulaştığınızda,kızıyorum asi tavırlarınıza çünkü görüyorum sonra geride kalanlarınızın içini acıtıyorsunuz....
Saatlerimiz 00:44 iken yayınla ulan gitsin diyorum bu yazıma sizleri bende özledim..Aaaa söylim birde işten msne giremiyorum neti kullanamıyorum şirketimiz artık veto koymuş iyi halt etmiş neyse ne ben evden yazarım yine söz bir taaahaa ösletmem kendimi:) öpücüklere boğdum heppiciğinizi...

NoT:Bu arada koyduğum şarkı Shannon Wright bu kadının özgün özgün takılıp şarkı söylemesine hastayım.Deli bu hatun yirim yirim dedirtiyor bana.Sahne performansına gelince açık olmalıyım olayı size satmak için yalan söyleyemem iğrenç ötesi bir şey ayaklarını sürüye sürüye şarkı söylüyor.Sevgili italyan dostum Mauro yla benim şarkım
"with closed eyes" <3 ben bulupta koyamadım buraya ama hard rock dinlemeyenler kimbilir belki sevebilir...Başlığı okuyanlar KuPa acaba nereye gittide geldi diye içten içe yazının sonunda hala düşünüyor olabilirler yok lan valla hep evdeydim.Benim evim burası..Zaten başlığıda sevmeyip değiştirdim :)Kesin rüyacı yüzüme çarpar yapma hee :/

 

18 yorum:

beenmaya dedi ki...

nerde olduğunun önemi yok gittim diyorsan eğer gitmişsindir. dönüşüne hoş geldin o zaman...

Zeugma dedi ki...

Hoşgeldin Kupacığım,çiçeğim..
Ne kadar çok özledim seni cidden ya..
Şu an gece 02:00 ye geliyor..
Haberini aldım,rahat rahat uyuyabilirim artık :)
Yazını yarın sindire sindire okuyacağım.Okey?
Sevgiyle öpüyorum :)

KuPa k1z1 dedi ki...

@beenmaya:bu saatte uyuyamayan nede çok blogger var hoşbulduk beenmayam :) döndüm artık

@kasımpatı:bebeğim bende seni özledim valla:) şuan saat 02:32 32 dakika bekleyebilseydin veya bende filme takılmayıp geri dönseydim muhabbet koyu olcekti bende seni sevgiyle kucakladım...

Rüyacı dedi ki...

Çarpmiicaaam :-)

KuPa k1z1 dedi ki...

@rüyacı: valla tırsıyorum gece gece şimdi gök gürlüyor ve KuPacıın yusuflarda:/ıyk acıtasyon yapmıyorum valla.:PpP

Zeugma dedi ki...

Demek buralardaydın ama yattın yuvarlandın filmler,TV'ler izledin hee şekercim?
İyi yaptın be Kupacım,keyfin öyle istemiş madem..Ama arada azıcık bi görünseydin..Aklıma kötü şeyler gelmeye başlamıştı ..Ama sen ''Yusuflara'' çok gitmişsin yaa :DD Gök gürültüsünden ben de çok tırsarım ama :((
Senin saçların kıvırcık mı? Ay bayılırım ben kıvırcık saça.Yirim seni yirim :D Ya ne fön çekiyorsun,bırak.Ben kaç kere kıvırcık yaptırmak istedim ama bilemediler ki :( Yoluk bişi yapıp eve gönderdiler,hatta ağlattılar beni :)Mis gibi kullan doğal halini..
Koyduğun şarkı güzelmiş cidden..
Sen benim sayfaya dadanan Miss China'nın blog müziğine bayılmıştın ya..Bulup dinledim ben onuu..Şahane cidden.Bak adı: Littlest Things /Lily Allen söylüyo:) İmeem'de var,gördüm..
Şimdilik bu kadar olsun..En kısa zamanda yine gelirim ben..
Öptüm bebeğimi :))

Seyyah dedi ki...

Yuvaya hoşgeldin :) Deli Kupam diicem şimdi, ayıp olacak, ama valla sevdiğimden:)

Adsız dedi ki...

@kasımpatım : bebeğim tv izleyip manyak olmayı istedim ama olamadım...Bana bir şey olursa bu blogu takip eden en yakınım zaten bu bloga yazar er geç.Korkucak birşey yok balım...Ben bırakıp gitmem sizi hem kötüyede birşey olmas:PpPSaçlarım kıvırcık ama düz olduğu zamanlar daha çok seviyorum onları:)o şarkı cidden güzel kasımpatım imeemde gördüm fakat içim buraya koymak istemedi:)öpüyorum kaymağım...

@Nily: haksızda sayılmazsın bazen manyağım yaa ben diyebiliyorum..:):).Hoşbulduk Nilyim;)

MiM dedi ki...

Hoşgelmişsen.
O televizyondaki herif belli ki altın vuruşu yapıp ölecek.
Kaşınızı tek tek cımbızlamı alıyorsunuz siz, öööğğğüühühüühüüü.
Araba heyecanlı ve güzel olsada kimin ne zaman öleceğini belemeyiz.
Küçük şirkette çalışacan beni gibi, bak iş güç yok sabahtan akşama kadar bil. başında oturuyok [beennn çalışmaaak istiyom, iş istiyomm inşaat istiyoom patroooonnn]
Hoşgelmişsen.

Bri; dedi ki...

Herkes hoşgeldin demiş,bende diyim ayrıca bende hoşgeliyim:)
dedeler bi yaştan sonra azıyo,antropoz mudur nedir sanki bişey yapabileceklerinden ama azıyolar işte:)
trafiği oyun sanan bebelerle ilgili daha çoook yazı yaılır ama değindiğin iyi olmuş..umarım ders alan birileri çıkar..

KuPa k1z1 dedi ki...

@mim farkındayımki hergeçen gün seni şaşırtıp kızlardan soğutuyorum.Ama tanı yani napalım biz kaşlarımızı almayınca iboya benziyoruz:)Size o kurt kadın halimizi göstermiyoruz:PpP korkma;)

@bri... hoşbulduk cnm.Birde aklıma geldi otobüse binince çtır bebelerden ziyade dedemiz yaşındaki adamların göz hapsine alınıyorzu.hönk:/

Deli Profesör dedi ki...

Evde ara sıra göbek yaymamın akabinde validenin vasıtasıyla ben de denk geliyorum bu programlara. Seda Sayan'dan ne istesen veriyo zaten. Malımı al, mülkümü al, yarısı şimdi, yarısı iş bittikten sonra durumunda. Diğer izdivaç programları resmen tımarhane. Kadınlar mal mülk sorduğunda kimse ayıplamıyor, erkekler sorduğunda "Uuuu g.t heriiif, parası için mi istiyon len karıyı, sevişmek neyine yetmiyo" diye bağırıyor seyirciler.
İlhan İrem'in dediği üzre "Ayrılıkların da sonu var" :D

Buzcevheri dedi ki...

Prima olayını bir ara ben de öok düşündüm. Altımı değiştirecek birini de.. =)

KuPa k1z1 dedi ki...

@deliprofum: İkinci baharına davet ederken insaları iki tarafında zararlı çıkmaması.Söz konusu olay formalite icabı bir dayanaksa adam dayar geçer zaten kadında dayar geçer böylece izdivaç olur:)Eeee hayat müşterektir ahaha:)

@Buzum: sen ilk baharını yaşa ikinci baharında buluruz sanada altını dğeiştirecek biriciğini...Ama söylim çok şeyh istiyorsun:PpP

beenmaya dedi ki...

ee hani ya gelmiştin nerdesin???

servet dedi ki...

o değil de desti izdivaç çok komik ya.gözüme denk gelirse izleyip olayları arkadaşlara anlatıyorum :D

Zeugma dedi ki...

Kupacıımm...
Hani nerelerdesin..
Cevval gibi kökten mi kaybolmaya niyetlendin :(
Yoksa saklambaç mı oynuyoruz? Heee??
Kuuuupa,pabucu yarım,çık dışarıya oynayalım.. :))
Ayrıca yeni yazı yaz lütfeeen !!!
Elini tembel alıştırdın..
Özledim o şahane ve içten yazılarını..
Hadi Kupacığım,hayatımın neşesi..
Bi'tanecik çiçeğim,arım balım peteğim..
Öptüm seniii !!! : )

Adsız dedi ki...

Kupa kızım,gelmilsin ama hala bir yazın yok.
Blog moduna gir artık beeh :D
öpüyorum,sevgilerle...

KuPa k1z1 nın şarkısı...