SoN



Ve düşer gece ..
Yıldızlar bir bir söner
Ay karanlıkta kalan yüzünü,
döner yalansız.
Gidişinden sonra akrebin yelkovanı kovaladığı ,
yelkovanın düşüpte dizini yaraladığı bir zaman dilimi .
Susup feryat eden bir tiktak


Yine seni aklıma düşüren

hazinliği gecenin ve derinden bir müziğin.
Gidişine ağlamadım oysa

Acıyan dizime
ve her düştüğümde
kanayan yaralarıma döküldü gözyaşlarım
Uyandı gözlerim saman sayfalar ıslak.
Sonu gelmiş bir roman.

Kahramınını bir "s o n " yazısına feda etmiş bir -ben- ...


Şair ruhum üzerinde diye yazdım buracığa aslına bakarsanız " feci "bir şiir olmuş.Benlik değil şiir yazmak ama buda insanın kendini bir başka şekilde ifade edişi..N' zaman bir Nazım olurum veya bir Behçet Aysan hiç bir zaman ama olsun çırağı olurum :PpPŞaka yapıyorum bittabi:)))


Bir çokları şiir olsun da yazıp diye bir akım başlatmış.Çok kızıyorum onlara ama bir yerdede seviyorum eğer onlar olmazsa iyi diye bir kavram olmaz herkeste birazcık üstün olmak ister deemi.Bu yüzden beceriksiz şair ruhumuda tebrik ettim:))Uyak olsun vesaire olsun diye yazılmamalı şiir.Anlatım ister ben anlamlı şiir severim içinde kendini bulabilmesin bana kalırsa ..Umarım okunsun diye değil beyinciklere kazınsın diye şiir yazarsınız....veya yazmaya çalışırız:PpP

Bugün kendimi dış dünyadan afaroz ediyorum.Dünya yarında dönecek, ana haberler aynı laflarla blah blah....Şimdilik Defolu(yorum)...Kısa Ve Öz Oldu....

Sevgilerimle KuPa k1z1 ....

 

7 yorum:

gaykedi dedi ki...

çok mütevazisin, yelkovan ne kadar şiirsel bir kelime.

Zeugma dedi ki...

Olmadı böyle ama :( Nereye kaçtın hemen nar tanesi Kasımpatı'nın bir tanesi :)Muhabbet tam da en koyu yerindeyken kaçıverdin..
Şiir de gayet güzel..Sakın küçümseyeyim deme.''Serbest Ölçü''diye ölçüsüz ve kafiyesiz bir ölçü var.Onu kullanmışsın.
Daha ne olacak ya..Allahım ya :DD
Ellerine ve içinden böyle blah blah güzellik akan yüreciğine sağlık :DDD

KuPa k1z1 dedi ki...

@gay kedi, mütevazi değilim aslında sanırım birazcık öyleymişim.Beğendiler şiirimi bırakıcam blog yazmayı şiir yazcam :PpP

@kasımpatım, burdayım cicim kaçmadım bir yerler sadece bugün yoğun olabiliceğimi düşündüm ama değilim ohh:))))Serbest ölçü en sevdiğim şiirler serbest ölçüyle yazılanlar hatta bir yazıda devrik cümleler üzerine kurulursa beni çeker.:)güzellikler derken kendinide içine katmalısın çünkü KuPa K1z1 tarifinde bir tutam kasımpatı var:)

Adsız dedi ki...

kupakızımcım harika bir şiir yazmışsın yüreğine sağlık...
Valla hi billahi çok beğendim.

KuPa k1z1 dedi ki...

teveccüüünüzz sevgili royalcim.Uff seni görünce aklıma buz gibi kakaolu ve sütlü dondurma geliyor:)

Buzcevheri dedi ki...

İçimde bir yerlerde kıçında fiy biti dolaşan huysuz bir şair var ama bir türlü azat edemedim kendisini.. =)

Şu kısmı çok beğendim:

"Gidişinden sonra akrebin yelkovanı kovaladığı ,
yelkovanın düşüpte dizini yaraladığı bir zaman dilimi .
Susup feryat eden bir tiktak"

KuPa k1z1 dedi ki...

@buzcevheri işin açığı bende en çok o kısmını beğendim.Gözlerimde canlandı düşen yelkovan sonra burnundan soluyan bir akrep...beğendiysen ne mutlu bana buz cevherim...:)

KuPa k1z1 nın şarkısı...