Bir,iki,üç Tıp....







 

8 yorum:

Zeugma dedi ki...

Nerden biliyorsun ama aşkım : )
Daha biter bitmez kendini karalama çalışmalarına çok alıştın sen..
Ben anlamaya çalıştım yemin ederim.
Dünya tatlısı,esprili,açıkyürekli,duyarlı bir genç kızın,yani benim bi'tanecik Kupa K1z1Mın içinden geçenler onlar.Severek,isteyerek,merakla okudum..
Söylediğin gibi..Sakın susma..
Gökkuşağım,renk verdiklerinden biri de benim..
Sevgiyle öpüyorum : )

Adsız dedi ki...

Ben kim miyim? Ben de bir ormanda kayblmuş masal, kayıp masalda bir karakter işte! Geceleri beklemekle, gündüzleri özlemekle ve hepsini susmakla başaran, gözleri hep yaşaran özledikçe ve özelinde saklayan güneşleri, her biri sadece ona doğan ve her doğuşunda bir umut ve her umudunda bir o olan, kokusu deniz gözleri yıldız, kendisi yanlız ve uzakta şimdi. Gördüğümde düşlerimde tutmak istediğim, elimiz uzatınca kaybolan bir sis, bir siste kaybolan bir iz ve izi bilinmeyen topraklarda saklı tertemiz bir düşüm ben.

Anladım seni! Merak etme sen. :)

Seyyah dedi ki...

Kupacıımm, anlaşılmamak, yanlış anlaşılmaktan daha iyidir.Doğru anlayana denk geldiğinde de 'tıp'ta yanarsın zaten ;)

KuPa k1z1 dedi ki...

@kasımpatım :ay yüreklim renklerimin en güzeli sende...konuşsam derya deniz sussam böyle kasırgalar bitiyor bende..en iyisimi yazmak...beni anlıyorsunuz değil mi?

@zehirli örmüceeim:hepimiz o masalda bir karakteriz kimi kötü kalpli bir kurt kimisi iyi niyetli bir küçük kız kimiside kendine biçilmiş rolu oynayan figüran...hepsi bu anlaşılmak istendiğimi bilsem bilsemde daha açık oynanır tüm kartlar...Sadece biz giziz..giz-iz

@Nilyim:henüz yanmadım ama yanmayı bu kadar isteyen bir arsız bir dürtü var napsam da yenilsem :)anlayın beni:)

beenmaya dedi ki...

ya da belki de herkes bir an için aynaya baktığını sandı kim bilir...

servet dedi ki...

ne güzel bi yazı olmuş öyle!

Zeugma dedi ki...

Ben geldim Kupacıım,bir taneciim..
Seni çok özledim yaa :(
Nerelere gittin,bak senin verdiğin renkleri saçarak geldim gecenin karanlığında. : )
Hadi yine konuş,derya deniz..
Bir başlayınca sular seller gibi döktürür benim kuzum :D
Patrona sööle seni fazla çalıştırmasın.Kimbilir şu an yorulmuş mışıl mışıl uyuyordur bebek gibi güzelim..
Hadi ben kaçtım.Bye !!
Hadi rüyanda gamzelini gör ama sakın parmağını gamzesine sokma emi :DD

Deli Profesör dedi ki...

Yazmak güzel güzel olmasına ama, bi yerden sonra herşeyin anlatmanın verdiği kendini tekrar etme hissi insanı sıkıyor be değil mi :D

KuPa k1z1 nın şarkısı...