karpuz büyüten KuPa K1z1:pPp





Haftada bir yazan gt büyüten bir bloger oldum vay anasını yaaa.Aslında olmak istemesemde hayat şartları buna itiyor beni.Buraya yazmayışımın sebebiyetide kendimi anlatmaktan sıkıldığım değil.Akşamları kıçımı rahata gömüp uyumak daha çekici geliyor .Geçip tv karşısında yahutta kitap okurken dalıp gitmek bir romanın içine veya ne olduğu belli olmayan insan yüzleri gördüğün bir rüyaya girmek.Çok garip rüyalar görürüm hep.Birkeresinde sadece kellemin zümrüt yeşili bir su yada bataklığa doğru balon gibi indiğini gördüm.Tıpkı Damien Rice 'ın Crimes klibindeki gibi.Napsamda rüzgar beni çok yukarı çekemiyordu birde ben de karşısında balon kafama bakıyorum oda bana öyle saçma sapan bir rüyaydı.O tip rüyalardan hep suda boğuluyormuşum gibi can çekişerek uyanırım .Kalktığımda yatakta bende sırılsıklam olmuştuk.

Birde Regl dönemim okuduğum tüm blogger bayanlarla aynı dönem bunu yaşamam yalnız hissettirmedi beni.Çok huysuz oluyorum yastığım bile batıyor bana bu dönemde derler ya kuş tüyü ne kuşu be kirpi iğnesi gibi kafamı bir o yana bir bu yana saçlarımı açıyorum sıcak diye topluyorum ellerimi ayaklarımı soğuk saydığım duvara dayayıp öyle uyumaya çalışıyorum tam uyuyorum gecenin bir vakti arayıpta ulaşamadığım sevgilim arıyor tüm herşeyin hıncını ondan alıyorum falan,sabah uyandığımda ev ahalisine kan kusturuşum herkesin üstüme geldiğini varsayıp asabi hatun tavırlarım ve her aynaya bakışımda bu benmiyim lan diyişim ya düşünün ben bile kendime gıcık olup bir kaşıp suda intihar edecekken kendimi bu insanlar napsın he:/Zaten dün konuştuğumuzda bu dönemlerimi bilmek istediğini söylediği an kızardım bozardım .:/


-Napcen halla halla sorma böyle seyler ıyk:/

-KuPa hayatım sen bazen o kadar sert oluyorsunki önüme koyduğun duvarı nasıl aşıcam diye bin dereden su getiriyorum bunu sana hissettirmesemde canım acıyor.Bilim ve yalnızca bu sebepten olduğunuki üzerine gelmim.

Ne tuhaf yaratığımki adam regl dönemimden bile tırsmış o dönemlerde beni aramayacak kapımdan geçmeyecek sanırım:)



Tamam bundan önceki ilişkimde kaşıma varana kadar karışıyordu adam .

-kaşların çıkmış KuPa ihihi

-hönk :0

Hatta bir keresinde ellerime bakıp

-neden tırnaklarını uzatmıyorsun KuPA dedi.

-Yaaahaa ben maç izlerken hepisiciğini yiyorum da ondan dedim

-Iyyy saçmalama tırnak yenirmi diye mırıldandı yüzünü buruş buruş yaparak maviş gözlerini fal taşı gibi açarak gerçi bu onda ne bilim tik gibi bir şey olmuştu birşey anlatıyorken gözler oval oval büyürdü:).Kendisi manikür setli bir metro seksüeldi.

Neyse bende söyledim stres falan beni düzensiz yaptı .....Kapatalım bu konuyu dedim ve kapattık.Dün buluştuk 2beden büyük aldığı gömlek yerine kırmızı gimlek aldık .Esmer tenine ve beyaz saçlarına yakışıcak bir gömlek.Oturduk parmağımın ölçüsünü almaya çalışıyor hissettirmeden :)elime bakıyor tüm sosis parmaklarını benim nazik ellerime uyarladı ama hepsi dırt çıktı:)Hayatımın en uzun metrajlı ilişkisi değil bu çünkü en uzunu 2 sene sürdü ayrıydık ama arayıp beni ikna etmeye çalışırdı sürekli sevgi hiç bitmedi.Aşk sonsuz oldu.Şimdi elimde değil onu sevmeye çalıştığımın farkında.Papatya falı gibi bir seviyorum bir sevmiyorum.Dalga geçmek değil benimki cidden okadar lanet bir hatun olmadım henüz .İnsanların duygularıyla oynamak ııı ıhhh bana göre değil empati yaparım hemen.Neyse
Sen beni affet Allah'ım içime hiç bir pislik yok:/ Valla

 

7 yorum:

beenmaya dedi ki...

regl dönemi ya bu geçer geçer :))

MiM dedi ki...

Geçmiş olsun...
Sonrada kilo aldık diyonuzz.
Keyfine bak Kupa.

Adsız dedi ki...

Cins bir durum ama doğal olan bu sanırım tamam regl normalde ya sinirlerimiz onlara ne?:)

Adsız dedi ki...

kupa'm allah iyiliğini versin kız :D aynı durumlar bende de nüksediyor o dönemler de.. ajaaiip gergin oluyorum beeh..ne yapmalı? Melisa çayı mı içmeli? :D

KuPa k1z1 dedi ki...

@royal rojana: Ya sinir oluyorum mesela o ped reklamlarına beyaz giyip fink atıyorlar reklam boyunca.Hatun regl değil o yüzden öyle halbuki birde hasta olsa muhakkak yüzünde fırtlamış bir sivilcesi olurdu sonra o beyaz koltukta diken varmış gibi otururla oturmuyor arası bir pozisyon alır.. çok sinirim bozuluyor onlara.Sence onalr reklam çekilirken ara ara Melisa çayımı içiolar:)hani bende içim faydası varsa:)

Zeugma dedi ki...

Amanınn..Kupacım bi sürü yazı yazmış haberim yok.Zevkle okudum vallahi yine :))
''Kupa kaşların çıkmış!'' diyen sevgilini getirsene bana bi döveyim :DD
O bahsettiğin dönem bilimsel olarak da aynen ispatlanmış tabeee :DD
Bi kere ben kapıya gelen dilenci kadına:''Bi daha sabah erkenden o zile basarsan parmaklarını doğrarım!''demiştim Kupacıııım:DD Valla da demiştim.Kadın korkuyla bi vınladı ki sorma :DD

kubio dedi ki...

vovv etkileyici.

KuPa k1z1 nın şarkısı...