Taa-klit






Yatağa bir kuğu edasıyla atlamak.Bu yatağa atlama olayı varya eskiden Türk filmlerinde kızın çok içli ağlaması gerekir kendini yatağa birden böyle garipseyici bir atışı vardır bühüÜ bühüÜ diye ağlar.Arada yumruk yaptığı elini ısırır ben çok özenirdim onlara ne zaman morelim bozulsa ve içli içli kendimi odaya kitlesem böyle ağlardım salya sümük, dişlerimin izleri sıkılı yumruğuma işlerdi. Sonra aradan saatler geçer benim pilim tükenince ve morelim düzelince durup güler ne tiyatrocu kızsın diye kendi kendime gülerdim:)) O an sanki bir önceki sahne yaşanmamış gibi kendime biçtiğim rolü oynardım.Ben çok taklit edilmeyi sevmem ama hoşuma giden herşeyi taklit ederim.Kendime her tür olaydan pay ve birde malzeme çıkarırım.İlkokulda öğretmen kimi taklit edersin dediğinde o sıralar feci halde markaja aldığım Tansu Çiller'i taklit ettim.O yaşlarda küçük beyinler siyasetten çok çizgi filmlerine takıldıkları için benim nasıl Tansu olduğumu anlamamışlardı ama sevgili hocam krizlere girmişti...Meşhur lafı "Ya olacak ee ya olacak" sesimi onun buğulu sesine uydurup sahnede çok sonraları müdürümüzün bile Tansu hanım bugün nasılsınız inşallah dediği bir oyun sergilemiştik.Bu oyun için sanki biçilmiş kaftandım ben.Yalnız kostümüm komik duruyordu üstümde:)Kostümüde geçtim taranıp hepsi birbirinden ayrıştırılmış saçlarım ayrı bir hava katmıştım sahneye.ıyk:/şimdi üzerine para verseler giymem.Tiyatroya sinemedan çok aşıktım.Küçükken ne olucaksın dediklerinde millet ya doktor ya mühendis der ben ya bir köy öğretmeni yada tiyatrocu olmak istiyorum derdim.Tabi bana tiyatroyu aşılayan sevgili abim saolsun..Ne mütevazi bir çocukluğum varmış şimdi bir kez daha anladım.



Bu arada dün Doryy fazlasıyla kötüydü.Yüzgeçlerini kullanmıyor turuncu gibi fink atamıyordu.Ona bir sürü şey anlatıp beni bırakmaması için çok dil döktüm uykusuz kaldım yatağımda oturup herşeye can veren yaradan neden gün gelir alır ki diye düşünüp durdum. Hep böyle tam alışmışken gitmelerine dayanamıyorum artık.Sonra öylece uyuyakalmışım. Sabah kalktığımda turuncu gibi oda iyiydi .Sanırım dün çok yorgundu diye böyle davranıyordu yada ilgi bekledi zilli Doryy:/Erkeğinde zillisi olamaz mı?Dün sevgilimle baya kavga ettik önce Doryy yüzünden sonrada yaptığım bir espriyi kendine hakaret olarak algıladı ve benim vicdanıma dokunup dokunup durdu.O düzeldi bukezde ben pert oldum.Şimdi ona içim kırgın.Zaten gelgitli bir ilişki bu bazen acaba ne hissediyorum diye kendimi sorgulayıp duruyorum.Bana çok kızdığını ifade ediyor ama sabah hiçbirşey olmamış gibi istediğini elde etmişçesine günaydın hayatım mesajı atıyor.Madem kızdıysan benim gibi yapıp yüzüme kussan belki bu kadar bende kendimi kötü hissetmem.Birde böyle davranıp beni kırması tuz biber ne bilim birsürü hikaye:/ Bazen yaşamak ne kadar zor.:o Az önce Kupa biliyorum büyüterek seni incittim ama bunlarda olcak seni daha çok sevdiğimi anlıyorum:/ Bu ne yaa Şizofren bir ilişki istemiyorumki ben tamam beni hep poh pohlamasın ama böyle şişiripte durmasın:/Anlaşamıyor muyuz?Yanlış tercihler mi?Ya da ben mi çok irdeliyorum?Ya da sorguluyorum :/ Kafam allak bullak.Daha dün onu o kadar çok kıskanıyordum ki o kızdan çılgına dönmüştüm ama bugün içim umursamıyor kaşlarımı çatmaktan tek kaş oldum...Kaldıramıyorum birtürlü bu bulmacaya benzer ilişkiyi.Nasıl davranıcam kaygısı katıyor bana olmak istediğim gibi olamassam ne yapacağımı nasıl kestiricem?


Ve günün sözü;



"Hayata yeniden başlasaydım,saniyelerin nabzını tutardım."(Dostoyevski)

Bu sözden bir piyes ve birde kendine pay çıkarmayı bilmeliyim eskisi gibi....Şimdi!!!

 

7 yorum:

Adsız dedi ki...

taklit edilmeyi de etmeyide pek sevmem doğrusu ama seni tansu çiller kıyafetleri içinde onun taklişdini yaparken görebilmeyi cidden isterdim :D
kavga tartışma sataşma etme bunlar herilişkide oluyor diye bir laf ve hemen onun ardından hayatın tuzu biberi diye de bir özlü sözümüz mevcuttur bilirsin :) hemen ertesi gün hiç birşey yokmuş gibi davranması iyi bence hem sen uzatsan hem o uzatsa bir yerden sonra yıpranmalar ve kopmalar olur boşver o alttan alsın :D

Deli Profesör dedi ki...

Tansu Çiller'i bilmem ama profil resmine baktığımda o çok sevdiğim eski zamanlardaki küçük hanımefendi motiflerine dönüyorum :D
Ben de erkek olarak sinirlendiğimde duvarları kapıları kırarak, jönler gibi ağlamak isterdim. Ama ağlarken aynaya baktığımda karşımda eşşek pancarına dönmüş tipsiz bi heriften ötesini göremiyordum, jönden mönden geçtim de, en azından biraz artistik olur değil mi :D

KuPa k1z1 dedi ki...

sen iste yeterki cnm mini eteğim bana süper mini olur ama giyerim saçlarımıda moleküllerine ayrıştırırım sen istedin diye:)ama gülersen acaip bosulurum ona göre ahahaha::::::::) sorma kaç gündür kan kusturuyor... Benim huzurumu bozdu valla :/ offf bekarlık off seni özletti bu çoocuk...

@delim profum alışkanlık oldu öyle pozlar veriyorum:) kafamı 120 derece çevirip munzur munzur gülme adeti çıktı şimdi:)

Şu jön muhabbetine gelince bir filmdi ama adını hatırlamıyorum eski zamanları çağrıştıran bir film.Elvis zamanları kafada yarım kutu jöleyle dolaşan bıyıkları yeni terlemiş, ağızları süt kokan çocuklar ve bugidiyle yatıp bugidiyle kalkan cici kızlar filmde tüm bunlar vardı.Çocukla kız bir sahnede karşı karşıyalar kız çocuğa ne diyor hatırlamıyorum gelemem mi diyor artık ne diyorsa:)Çocuk belliki jölesiz kafayla çalışmış rolüne bir an o beklenen artistlik pozunu veriyor ve hemen arkasındaki duvara yaslanıp kafasını dayıyor duvara nayır nolamaz diye:)Yarım kutu jölenin bir yarısıda duvarda kalıyor.Bu kaş yaparken göz çıkarmak oluyor ben güldüm ama filmdeki kız hiçte gülmedi :))) sonra sana gelelim şişmiş gözler kırmızı bir burun ve sürekli şarıl şurul akıyor:) bence çok sevimli olursun :)) ben öyle olduğumu düşünüyorum.. da ağlarken karizma ağlıyacaksın.Ben çözdüm olayı kaşlarını küçük emrah gibi büzersen hay tüküreyim tipime dersin tebi:))

Adsız dedi ki...

Nasıl bir gözlem yeteneği varmış yahu sizde? Düşündüm de cidden Türk filmlerindeki bayanlar hep öyle ağlıyor ya..

KuPa k1z1 dedi ki...

ahahaha buz cevherim hatta şöyle diyim .Türk filmlerindeki disko dansınıda süper yaparım :)))
Ağzını yarım açıcaksın açık otopark gibi:)gülümseyerek sonra kalıba benzer ellerini düm düz robokop edalarıyla hareket ettiriceksin.Sonra kafanı aynı robobkop edalarıyla bir sağa bir sola saçlarını savurarak müziğe sert tepkilerle :))))Biz incelemeyi severiz.Minübüse bir kız binsin valla bir erkekten çok bir kız inceler onu :)))

Zeugma dedi ki...

Kupa K1z1m,bi'tanecim,sen sırf yetenekmişsin cidden ya!!!
Ne kadar da derin gözlemler de yaparmış.Aman da aman :DD
Benim aklımın almadığı''fi tarihindeki'' Türk filmlerini siz gençlere çocukluğundan itibaren izlettire izlettire ezberlettirdiler :D Çok komik bişi bu :DD
İnan çevrildiği yıllarda izleyen insanların haberi yoktur bu detaylardan,her şey öyle olacak zannediyorlardır..
Ha,bir de Hülya Koçyiğit koşmalarına dikkat etmemiş olamazsın.Kabartılmış uzun saçlar,kocaman bi kafa,üzerinde avuç içi kadar bi başörtüsü örtülecek yalnız..Ve jöne gücenip koşacaksın yandan yavaştan,kibarından.Eheueh..Ne komik sahi yaa:DDD
Sen çok yaşa Kupa K1z1m benim,aklıma neler getirdin :DD

KuPa k1z1 dedi ki...

nostalji yapim dedim kuzum:))fenamı ettim ahahaha:)))(içkimden bir yudum alim aslında bu içkiden ziyade vişne suyu):)))ay varya kınalı yapıncak ne zaman ağlasa bacım ağlıyormuş gibi ağlıyordum ahahaaha:))hele Türkan çocuğunu akbabalara yem edince benim çocuğumu yemiş kadar oldular onada ağlamıştım baya:))En beğendiğim kısmıda neydi bilin mi siyah beyaz olması bayılırım siyah beyaz fonlara

KuPa k1z1 nın şarkısı...