İtiraf ve yüzleşme

Evet kıskanıyorum :/ tamam hayatımda birçok kereler kıskandım ama şimdi inanılmaz kıskanıyorum düşüncelerimin tamamını kapsama alanı altına alan bir sevgilim ve onun beni düşündüren bir geçmişinin olması beni bu dürtüyle uyarıyor."Kıskançlık" Küçük ablam eskiden giysilerini benim giymeme izin vermezdi ve kati kesin bir tavırla veto koymuştu:/.Giyilecek birçok şeyimin olmasına rağmen onun en sevdiğim t-shirt ünü giymek bana inanılmaz haz veriyordu.O okuldan dönmeden yıkar ütüler aynı şekilde katlayıp dolabına sıkıştırdığımı çok sonraları onada anlattım.Sonra tepki olarak bende onun benim kıyafetlerimi giymesini istemedim..Üzerinde görünce parçalayasım geliyordu şimdi paylaşımcı iki kızkardeş olduğumuz geçmişin gözlerini şaşı baktırıyor...Ama bu kıyafet gibi bir şeyde değil ki üstesinden geleyim...Geçen akşam bana akvaryum almak için buluşmuştuk oysaki bir yerde dinlenelim derken baya uzun bir muhabbetin bizi sardığını gördük.Aslında amacı benim geçmişimi kurcalamaktı ama ondan önce hazırladığı zeminde kendisini anlatması gerekiyordu..Başladı saymaya bayımızın baya çapkın olduğunu lise dönemimizden bilmeme rağmen hep aynı ortamda olmadığımız için birçok ayrıntıyı o dönem nasıl atladığıma şaşırdım....Hepsinin içinden taka taka sadece birine taktım.Okadar çok şey yaşamışlarki şimdi o kızla arkadaşça bile görüşebiliyormuş Böyle birşey var mı yaa:( Kızın hayatında başka biri varken benim sevgilimi nasıl arayabiliyor.Eski sevgiliden dost olur mu?Olur ama muhakkak bir taraf "ya olursa" diye bir umutla bekler ve içinden "beddualar" eder. Geçen gün aslında hiç görüşmek istemediğim msnde engellemeye bile üşendiğim başlarda adam gibi görüpte sonraları psikolojik sorunlarının olduğunu çözdüğüm çocuk bana yazıyor...
-KuPa naber nasılsın falan fişman
-Eee iyi senden klasik muhabeetler selamlaşma ötesine gitmeyeceğine kendimi şartladığım bir konuşmaydı...
-Hıı bende iyi nasıl gidiyor aranız X kişiyle
-:/ iyi gidiyor?
-sevindim çok güzel sen çok iyi bir kızsın en iyilerini hak ettiğine inanıyorum birgün görüşeklimmi dersaneden falan konuşuruz arkadaşlarda gelir. :/ya ben senden telefonunu yüzbinkere istedim hala vermemekte ısrarcı mısın?
-kesinlikle burdan öteye gitmicek konuşmalarımız.Ben gelemiyeceğim işlerim yoğun kendime vakit ayıramıyorum .dedim demesinmi bana
-Biliyorum sen beni seviyorsun ama korktuğun için benden kaçıyorsun.Yen şu korkularını artık bana telini ver ve konuşalım .
-Ne:/ Asla!! saçmaladığının farkındamısın üfff seninle uğraşamicam...
-İnşallah ayrılırsınız işte.Senden nefret ettiğimi bilmeni istedim zaten..(Kuyruk acısı bu olmalı bilader)
Ne bu yaa çocuk gibi kendi yazdı birde üstüneüstlük kendisi oynadı.Ayakta alkışladım valla ....
Hatta tüm alkışlar buna gelsin kendini birşey sanan bu zavallıya cococoladan bir alkış:/
Görüldüğü gibi katiyen bir şans verilmemeli diye düşünüyorum hadi sen sevmiyorsun bayım karşındaki kızdamı birşey hissetmiyor ve nasıl seni arayabiliyor....Çıldırdığım ve elimden oyuncaklarımı alınmış gibi hissettiğim bir an yaşadım.Aslında o sıralar geniş bir kızmışım gibi dinlememe rağmen yediğim tırnağın haddi hesabı yoktu...Ama sıra bana geliyordu...:/ıyk ..ee hadi kalkalım artık akvaryumcu kapanacak dedim. Bir saniye sen anlatmıyacakmısın KuPa bilmek istediklerim var diye durdurdu beni....
Ben ona ilk aşkımı anlatsaydım tümüyle beni o masada bırakır giderdi diye düşündüm sonra "niye anlatmim ya"diye içimden geçirdim sonuçta bilsin benim gizleyecek bir şeyim yok ki hayatında sadece birini sevdim ben ve ben nasıl o kızı kıskandıysam oda S'yi kıskansın istedim ve aldım mikrofonu "benim hayatımda işte bu diyebildiğim kimse olmadı ben hayatıma kimseyi kolay kolay almazdım"diye başladım...Rahibe teresacılık oynardım lisede üniversitedede öyle sadece bıdıvıdı konuştuum bir iki kişi oldu.Ama aman aman işte bu diyemedim.Stajımı yaptığım şantiyede aşık oldum."S" nin bana sevgisinden başka bir zararı ve yararı olmadı diye vıd vıd dizdim.Bu kez o tırnaklarını yiyordu ee ee diye..ee si bu bittiğinden öte 1 seneye kadar beni aradı durdu bir çok kez evlenme teklif etti ama kabul etmedim bu kadar çok sevmiş ve ciddiymiş yani öylemi diye umursamaz bir tavırla sesini dolandırdı...hııhııı evet dedim.Bu kadar dedim ama hala bilmek istediği şeylerin olduğuna emindim soru soracakmış gibi dudakalrı bir açılıyor sonra vazgeçip susuyordu.Çünkü çok yüzeysel anlattım kafasında acabaların ve soru işaretlerin oluşturduğu bulutları çıplak gözle görebiliyordum ohh olsun hıh:))Şimdi içim rahattı..Ama o kız aklımdan çıkmıyordu ve buna kesin bir çözüm bulmalıyım diye düşünüyorum ona o kızla görüşmeni istemiyorum desem gider görüşürmü acaba bana anlattıkları ne denli doğru bilmiyorum kovmam lazım omuzlarımdaki melekleri biri bişe diyor diğeri başka bir şey....Kırmızı giyinmiş olan "kızım söyle bir daha aramasın kızla muhabbetini kessin selam bile vermesin herhangi bir boşluğunu yakalarsa vay haline" diğeri gayrıihtiyari "yok seni sevdiği gözlerinden belli sen üstüne gidersen sıkılır ve olmayacak şeyi aklına didiştiririsin sus otur geniş takınbişey gelmez bu ağzı süt kokan çocuktan sana " ben hanginize inanim:( Şimdi sürekli mesajlar yağdırıyor demek S hee peki o çocuğun nesini sevdin? ,en son ne konuştunuz?gibi birçok soru soruyor bilmiyorum bunlarda ne vakit tükenecek...Ya birde başlığı yazarken içimi burkan bir itiraf.com hikayesi geldi aklıma
O itirafı bulamadım ama aklımda kaldığı kadarı şöyle ki;
Kadın ve adam akşam üstü oturdukları balkonlarında karşılıklı biralarını yudumluyorlar adam derin bir çekiyor ve dönüp hayat arkadaşına.....
-Biliyor musun artık seni sevmiyorum oysaki eskiden çok aşıktım ama artık öyle değilim.Sadece çocuğumuza bakarsan ve evimi temizlersen ve herakşam geldiğimde evde sıcak bir çorba bulabilirsem sana katlanabilirim....
Kadının kafasından aşağı kaynar suların derisini yaktığı bellidir.Acaip bir içi yakıştır ki bu içtiği soğuk bira bile içindeki yangını söndüremez...Ve kadın soruyor şimdi ne yapmalıyım istediği gibi olup evliliğinimi sürdürmeye devam mı edeyim? yoksa valizimi toplayıp çocuğumla beraber bu evden çekip gitmeli miyim?...Kadın bırakıyor geçmişini o evde ve kırık kalbiyle o evden çıkıyor...
Ve bunları duyup, okuyup, yaşamdan kesitleri görüp, soruyorum kendime :/ acaba ben ne yapardım?Eskiden bana aşıktı ya şimdi ne değişti?.. Ve cevabım gecikmeli geliyor "Kesin bende aynısını yapardım". Kurtaracak bir evlilik yok ortada savaşacağı bir kimlikte yok kesin bende onun gibi yapardım.. Kırık kalbimi alır giderdim sanırım....Çünkü ben tozpembe gözlüklerimden arınmamış hep bakarım 70 inde el ele nasıl bu güne kadar kopamamışlar diye.Sonra ihtimallerde var bunlar kesin 2. baharlarındalar yoksa kim tahammül eder ki bunca sene birbirine.Sıcaktan insanın elleri terler kim tahammül eder onca sene bir başkasının elinin terine...

 

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir başkasının elinin terine... Bu muhteşemdi. Sevgi lazım! Taşı sev toprağı sev, insanı sev, hayvanı sev, havayı sev, kokuyu sev, otu böcüğü sev... İllaki birşeyi yada birilerini sev, olmadı KENDİNİ sev. Sevgisiz, hayatın bir anlamı olmuyor. Acı ızdırap veriyor... Ahh ahh bende de var öyle bir kardeş, uyuz muyuz olurum elbiselerimi giymesine. ben alırken olm sende seç beğen şurdan birşeyler derim. Almaz. Ben alırım tutar ertesi gün benim asbaplarımı (elbiselerimi) giyer. Hıyar herif, olduğu gibide bırakır. Gerçi ütüleyip koysa yinede anlıyorum giysilerimin başka biri tarafından giyildiğini. Sen kimi sevdin? kim seni sevdi anlamadım valla? Sakin bir vakitte tekrar okuyacam ve anlayacam.

KuPa k1z1 dedi ki...

Bu gün ayrı bir eksiklik hissettim valla yazdım kimse el atmadı buzcevheri gelsin "hımmm iyi kelam" desin ,cevval gelsin mim i cezalandırsın "herif yasssak "diye :)sanaaaki,nily,rüyacı,forewell gelsin bi iki bişey karalasın kimsecikler yok mim :)bencede sakin sakin bi oku bakam anlarsın

Adsız dedi ki...

Sanki bizimkilere el atan var, kendi kendimize atıp atıp tutuyoruz. buzcevheri uzun yazıyor eriniyorum okumaya. Gerçi sende uzun yazıyorsun ama sürükleyici, ne bileyim çeken birşeyler olmalı. Mesela müzik dinlemeye geliyorum. Sohbet bölümü hoşuma gidiyor. nily'i sanki favorilerime ekledim gibi forewell de biryerden tanıdık gelecek ama. gelsin cevval bakalım :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Kupakızı,

70'inde hala el ele olanlarınki sevginin en büyüğünden dolayıdır! Aşk ise 70'ine kadar dayanmaz! Aşk üzümün şarap olması gibidir. Üzüm zamanla şaraba döner ve şarap yıllandıkça güzel olur. Aşk zamanla sevgiye dönüşür ama ne sevgi! Aşk; acılı, hararetli, hareketli, adrenalin dolu bir serüvendir. Eğer aşk sa yaşamak istediğin acı çekmeye hazır olmalısın ama sevgiyse istediğin bulduğun bir aşkı yavaş yavaş şaraba döndürmeyi seçmelisin. İmkansızlar vardır birde, zamansız olanlar, platonikler ve diğerleri. Aşk tek taraflıda yaşanabilir fakat sevgi asla yaşanamaz.

Şunu unutma; sen hayattaki en değerli şeysin! Kendin zamanın ve hayatın...Sevgilerle

Unknown dedi ki...

Zehirliörümcek arkadaşa kesinlikle katılıyorum.Aşk gelir geçer ama asıl önemli olan ondan sonrasıdır yani bir başladımı hiç bitmeyen,akisene her geçen gün bağlarını güçlendiren ve artan SEVGİ!Sevgi bir ömürdür...Sen yeter ki sev ve sevmesini bil :))

KuPa k1z1 dedi ki...

@zehirli örümceğim:Aslında sevgiyide bir yerlere iteleyen gizli bir saygıda vardır herşeyin başı sevgiden ziyade saygıya dayanır.70inde birbirlerinin ellerini bırakmayan saçlarına yıldız düşmüş tonton ihtiyarlarımıza bitiyorum,imreniyorum.Diyorumki acaba birgün bende onlar gibi sevdiğim saydığım adamın en lanet haline bile katlanabilir miyim:/yada o bana katlanabilir mi?Çünkü bu ciddi anlamda büyük başarı.Beni sevdiği için birilerinden kaçmak istemiyorum.Güzel yorumun için teşekkür ederim..Ben aşkın şarabından sadece tattım ama ona sahip olamadım sanırım...

@çağrı:Bilmiyorum çağrım ikimizde zehirli örümcekle aynı kanıdayız ama nedense sevmekten korkuyorum sevilmektende bir o kadar:/Acısını çekmeye razı olduğum bir aşkım olsun diyebilcek cesaretim yok çünkü ben onu yıllar önce bir uçakla yolladım çok uzaklara....

Adsız dedi ki...

Sevgili Kupakızım,

Aşkın şarabından içebilirsin ama ona sahip olamazsın zaten! Başını döndürür, sabahlara kadar uyutmaz, sabah kalkınca karnında bir taş olur,hep uzaklara bakarsın durmadan, göğsünü yarıp gitmek ister yüreğin, sesler ağır gelir şarkılar acıtır, geceler incitir, gözlerin ıslanır, için sıkılır, acı vardır hayatında ama istersin o acıyı işte aşk o dur! Ondan ancak tadabilirsin, sahip olmaya başlayınca, aşk kendisini çeker yüreklerden zamanla kaybolur gider ve ellerinde paylaşılmız, kırık dökük hatıralardan başka birşey kalmaz! O günleri ararsın fakat artık gelmezler ta ki şarabı tekrar tadana dek!

Hiç birşeyi yaşamaktan korkma, unutma bizi olgunlaştıran ve duygulu birer insan yapan o yaşadığımız aşklar! Her birisini içindeki derinliklerde saklarsın! Ne kadar yanlız kalsan sana en iyi dost zaman olacaktır. KOrkma sev, aşık ol ve bir gün yüreğindeki üzümleri şaraba dönüştür. Sevgiler canım...

KuPa k1z1 dedi ki...

@Zehirli örümceğim:Güçlüyü oynayıp zayıf düşenleri bilirmisin ben aşk konusunda böyleyim.Yani duygusal olduğumu belli etmem hatta karşımdaki acaba seviyormu beni diye ağzımdan girer burnumdan çıkar ama ben bunu cevabını bilmeden ona öyleymişim gibi davranamam.İşte belkide karşımdakini kız olsun erkek olsun kırmamak pahasına kendi kendimi tuzla buz ederim.O an gerçekten değdiğine inanıyorsam.Kırmaktan korktuğum gibi sevmektende korkarım çünkü kendimi ancak ben kırabilirim bir başkasına izin vermem.Kimse benden nefret etmesin istediğim için iki taraflı düşünürüm malesef böyle gerizekalı bir huyum var:/Ve geriye dönüp baktığımda elimde parçalanmış yıkık dökük hatıralarla bir ben kalırım.Ve tek kalırım....O acıyı bildiğim için bir ikincisine kendimi bırakamıyorum:( Nedense hep despot bir sevgili gibi takınıyorum ve arada birde olsa karşımdaki erkeğe sanki o kızmış gibi davranıyorum bu yüzden.Bu onlara göre benim kaçar tavırlarım..Tamam belki kaçmaktan yorulduğumda çok kez kırılıcam...Belki ona sahip olduğumuzda Aşk aşklıktan çıkıyordur.

BüYüKGüZeL dedi ki...

"kıskançlık" bana da olur arada :)
krizim tutmasın yeter ki :)

KuPa k1z1 nın şarkısı...