POT-GAF & I AM





Zaman zaman hayata dair istemeden kırdığımız potların cezasını çekeriz....Birden fazla aynı hatayı tekrarlıyorsanız ya salak demicem şaşkın diyim;)...Süper aşıksınız hatta ilk aşk.İlişkiniz on numara beraber herkesi kıskandırarak bir sahilde fink atıyorsunuz.Masum masum elini tutmuş yürüyorsunuz boydan boya....



Ama inanılmazdır ki sıkça görüştüğünüz kankanızın ismi dilinize yapışmış gibi tekrarlar kendini:/ Elini tutup yürüdüğün sahilde ona kendi ismiyle değil bir başka erkeğin ismiyle hitap etmeniz yadırganabilir/Bir an fondaki mutluluk mozartı susup dan dan dan dan diye başlar herşey bir önceki sahneyi ışık hızıyla silip yeni sahneye geçiş......



*Birincisinde sadece kişinin kim olduğunu sorar.....

-Hııı kankam o benim çocukluğumdan beri beraberiz ne bilim bir an ağzımdan çıktı.Umursamaz belki hatta erkeklerin aslında umursamaz takınıp umursadıklarını her kız bilir..

*İkinci potta anlayışının sınırlarını zorlar......

-Eee ne diye diline dolandı ismi bu herifin....

-Bilmem:/kankam dedim ya nasıl anlıyorsun diye sizde sinirlenirsiniz kendi kendinize...:@


*Üçüncü potta tahammül edemeyip sorar çıldırtma beni KuPa seviyormusun onu??

*Hayır tabi :/...evet biraz b*kunu çıkartmış oluyoruz olayın:/

-Eeee ozaman ne diye O'muşum gibi beni çağırıyorsun..



Derler ya biri seni anarsa ismi diline gelir dolanır diye öyle birşey olsa gerek sürekli aklında olmasada onun adını tekrar etmek..billaaa zırnık aklımdan geçmiyor o dakikaklarda.Kasıtlı bişeyde değil:/Allam bu sahneyi dondurup bir önceki sahnede kalsak nolurdu sanki isyancı küçük kız polimiklerine girmiş olduk çoktan içim saolsun...



Dördüncüsünde inanın elinizi bırakıp çeker gider....Dördüncü potu kırmamak için içinizden 3 Kuluvallah 1 Elham okumanız durumu kurtarır mı yada defalarca elini tuttuğunuz kişinin adını ezberler gibi tekrar etmek...Sorduğu soruya cevap verebilmek için 3 düşünüp 1 konuşmak mantıklı olur.

-KuPa şurada oturalım mı biraz ne dersin?


-Iıııııı Şeyyyyy hıh Serdar bence diye başlar ve devam eder.Osıralar uzatmaları oynuyorsun tabi lafı ne denli sakız gibi uzatırsan okadar iyi çünkü ismi gediğine oturtman gerek....


Ama köpek gibi sevmişim onu bak aklıma geldi yine hık :'( sanki giderken tüm hislerimi ,sinirlerimi yakama yapışırcasına söküp götürmüş gibi.Böyle eli kolu kalkmayan bir kız oluvermiştim. Ayrılık sebebi katiyen bu değildi ama daha basit bişeydi.Ozamanlar ben büyütmüşüm onu bir ömür sevip sadecee bir gün nefret edebilirdim oysa...Daha sonraları birçok kez arayıp bana olan nefretini kussada aynı zamanda bu kankamıda araya tıkıştırmıştı..İçip içip beni kendime boğdurtturmuştu.Yıllar ama yıllar sonra çok uzakta bensiz mutlu bende ondan çok uzakta onsuz mutluyum.Maybe...



 

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne desem ki ? =))

MiM dedi ki...

Acı dimi, amaaan oldu bitti gitti mi yoksa? Benim için olmasın bitmesin gitmesin. Hele birde çocukluk rafığınsa (şu kelimleri düzgün seç be) abooo işler zor desene.
İntihar etmeyi düşünürsen bana gel, hallederik.
Ya ben Mimm, mause yok ismimi yazamadım, bir el atıp değişsen sana zahmet, Müslüm Baba pek takılmaz internete :)

KuPa k1z1 dedi ki...

Çağrı: ne desen ki acaba:))

Müslüm Baba: Değişmiyeceğim böyle kalsın zaten nasıl halletceğimide bilmiyorum:D Geçti bitti gitti tobe:)İntihar bize gelmez Mim.Ama aklımda bulunsun boğaza gitmeden önce senden geçerim...

Cevval Portakal: dedi ki...

Bir er kişi olarak tüm hatun zatlara tüyom olsun: Eğer ki bir erkek arkadaşınız sevgiliniz tarafından "herif" zamiriyle anılıyorsa. Ya o erkek arkadaşla irtibatı biraz seyreltme ya da sevgili yanında kendisinden kesinlikle bahsetmeme vakti gelmiştir.

KuPa k1z1 dedi ki...

Cevvalim haklısın uzak durma konusunda ama bir erkek ne vakit başka bir erkeğe herif diyorsa bil ki kıskançlıktan kudurmuş ve son hamleyle ağzından köpükleri çıkartabilicek haddeye gelmiştir:))Ama bir kadına "karı" veya bir erkeğe "herif" demek tabikide hoş değil....
Kızlar giderler hep olmayacak adamı severler.Heleki o yaşta hepimiz çok toyduk...Seçimlerimiz mantığımıza değil sadece kalbimiz üzerinde oynuyordu..Olması gereken her ikiside eşit seyretmeli..

Adsız dedi ki...

"Fondaki mozart sustu" çok güzel bir kelam olmuş.

Cevval Portakal: dedi ki...

Birine "herif" demek genel anlamda hoş bir şey değil, evet ama bahsettiğimiz durumda "herif" kelimesi çok daha hoş olmayan şeyler yapılmadan hemen önce sarfedilir genelde bizler tarafından.
Yaratılış mucizesi olsa gerek. :)

servet dedi ki...

Sende suç kızım.ismi doğru söyleyemezmi insan.Bizim için önemlidir böyle şeyler :)

yazıda bi de şunu söylemişsin ya

"-Bilmem:/kankam dedim ya nasıl anlıyorsun diye sizde sinirlenirsiniz kendi kendinize...:"

Bu bayanların haksızken konu içinden haklı çıkacak bişeyi çıkarıp bulup önümüze sunmasına inanamıyorum ya :) Herkes yemiyor işte.
gerçi senin bu konuda suçun yok kendi kendine sinirlenmişsin sen :P

Velhasıl kelam
Çocuk haklı :D

KuPa k1z1 dedi ki...

Onu bana savunma ben onu savunurum haklı cidden çocuk:)) ben olsam 1 sorar 2'de de get derdim:)))Hem sizde bunu yapıyorsunuz...Ezilmemek için susmak yerine hep savunucak bişeyler buluyorsunuz.Bir başka gün sizin ipliğinizi pazara çıkaracağım hıh:-)

KuPa k1z1 nın şarkısı...