Mavi balık doryy


İki gündür işe gidemiyorum bir hayli klima çarpmış olmalıki yatağa bağlandım.Sanki böyle sıkı bir dayak yemiş gibiyim bugün heryanım mor mor yada mosmor:)))Temiz bir benzetilmişim yani.öyle ağrıyor heryerim:(((parmaklarım bilee:))Blog yazamadım elimden geldiği kadar takip ettim ama....Bir süredir ne film izleyebiliyorum nede dizi takip edebiliyordum da..Şöyle bir baktım uzun zamandır kaçırdıklarımada fazlada birşey kaybetmemişim.Yeni diziler çıkmış hepside biryerlerden alıntı kimse yeni birşeyler türetmemiş üretmemiş.Ama herkes tüketmiş.Mesela Kavak Yelleri cnbc-e deki Dawson's Creek aynısı,Küçük kadınlar kitaptan alıntı Dudaktan Kalbe eski zamanların türk filmi gibi renkli versiyonu Semumdan sonra Kenan gözümden düşsede:)Yaprak Dökümü kitaptan alıntı.Birde dikkatimi çekti hangi kanalda nasıl bir dizi tutulursa hemen taklidi çıkıyor.Asmalı Konak=Sıla işkenceleri gibi vs vs...Ben senarist olucaktımkii ahh ahh:)) Korkuyorum valla Lost'un Türk versiyonunu yaparlarsa faciaya dönüşebilir diye.Taklidi seven bir toplumuz ya.Neden olmasın ki????
Neyse Vre Doryy i alamadım henüz ablamda almamış bende Bay doğruma dedim ben balık istiyorum diye evet 2 küçük balığım olucak:)) heyoooooo....Onlarda kendimi bulucam.Kedi sevmem çünkü nankördürler onlar.Bizim vardı kahpe Minnoş kaçıp gitti mahallenin en hırçın, sarı, küçük kuyruklu, tek gözü katarak olmuş kedisine.Mahallede ne kadar kedi varsa münasebeti oldu.Sonra komşuya gitti bizi bırakıp sonra ordanda kaçmış.Bilen bilir bu hikayeyi o yüzden sevmem kedileri yavruları şöyle bir okşarım ama oralı olmam yinede....Köpek desen deniz gözlü kurtları severim yada yüzleri buruş buruş olan yavru köpekleri herşeyin küçüğü güzel görünür gözüme daha sevimli olurlar...


Mavi balığımın adı Doryy. Nemo diye bir animede en sevdiğim balıktı Doryy hele balina taklidi yapışına bitmiştim.Şimdi Doryy yalnız kalmasın diye ikinci bir balık daha ediniceğim ee bunun ismi yok.Diğer balığıma bir isim bulunda isim babası olursunuz:))))


Blog hayatımda nerden baksanız 1 ay olucak blograzzide tanıdığım bir çok kişidien aldığım olumlu tepkiler beni sevindirdi...Kötü zamanlarımda hiç tanımadığım kişilerden kalbime inen sesler duydum burayı sevdim ben yaa cidden insanlar içten ben ne zaman içten insanlar tanısam muhakkak sonu kötü bitti.Ya yanlış bir taraflarını gördüm sorguladım içimde soğudum ve bitirdim yada zaten en başta uzaktım ve öyle kaldım..Umarım daha çok blogcanım olucak burda:)))Bunu düşünmek bile heyecanlandırıyor beni.Dış dünyadaki kankam hariç tabiki. Gerçi o bilmiyor burayı söylemedim ona blog yazdığımı...Keşke okusa şimdi.Canım kardeşim seni seviyorum dediğimi..Ama neyse şimdilik böyle iyi sanırım....


Ayhhh her biyerim ağrıyor bizim kültürsüz klima nasıl çarptı beni bilmiyorum:(Az sonra kızlar gelicek.Geçen hafta sözleşmiştik parti varmış bugün ,parti dediğime bakmayın bizim partimiz dolma sarmaktan sonra onları pişmeden ve piştikten sonra ham yapmaktan ibaret.Belki güzel bir film izleriz arşive şöylede bir bakmam lazım.Evi toplamadım hıh! çünkü halim yok hık:'(. Havamda değilim ya temizlikmiş yemekmiş hiç işim olmaz :/benim bugün pasaklı olma günüm :))))Pijamalarımı çıkarmıyacağım bugün ayıcıklarımla dolma yicez:))Gelsin kızlarda acıktım billaa:)Acıkında yüzüm asılır benim ne bilim mutsuz olurum az sonra başlayacak o belirtiler neyse ben gidim şimdi...

 

9 yorum:

Rüyacı dedi ki...

Altı üstü bi balık abi ya. Yerli dizi gibi oldu resmen, dilime yapıştı hehe. Her gün aldınızmı vre die sormaktan ben helak oldum o derce yani. Bir de baktım Dory hakkında yazmış bizim yazarımız kuppa. Hah dedim tamam aldılar balığı heyyyo mola hey fakat; "Balık gene ortada yok" Sadece konusu var. IIIhhhh bu eleman bu işi yapamiicaaak anladım ben bunu. Cıık cııkkk

KuPa k1z1 dedi ki...

Alınmış benim balık Vre;)HıH Kim demiş Kupa beceremicek kendine bir balık almayı diye:(((

servet dedi ki...

bize afiyet olsun demek düşer :D
geçmiş olsun bu arada.Küçükken beta balığım vardı benim.rengarenk.ölünce ağlamıştım :D

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun canımcım :) bende yeni atlattıp faranjit anjin vb. bir sürü soğuk algınlığı rahatsızlıklarını .
Diziler demişken şimdi bide yaz dizileri başlar en kalitesiz ve zevzeğinden :/ onlara hiç katlanılmıyor :P
balıkları çok severim ama biraz bönler sankim hiç ses yok seda yok alıp sevemezsin nebiliyim uzak hayvan vesselam :)

Seyyah dedi ki...

geçmiş olsun deli kız, bu gidişle sen Dory'e bakacağına o sana bakacak sanırım:))

Cevval Portakal: dedi ki...

Eee şeyy daha fazla korkutmak istemem ama şöyle bir olay mevcut.
Bir ara da Married with Children yapılmıştı, hatta dindar tayfanın gözdesi şöyle de bir şey var. Tüylerim diken diken olmaya başladı. Hatta bir de atv'de gördüm, Fidler on the Roof yapılmış, Elvada Rumeli adıyla. Televizyondan tiksindim yine.
Bu arada kedi dünyanın en akıllı hayvanlarından biridir, o yüzden de hepsi farklı karakterlere sahip. Sizin Minnoş dişiymiş sanırım, eee biraz da hovarda bir karaktere sahipmiş ondan öyle oldu herhalde. Yoksa ben kediyle büyüdüm, apayrı bir hayvandı kendisi, rahmetle anıyorum.

KuPa k1z1 dedi ki...

@Servet;Ölmesin benim balığım.Beta balıkları genelde fazla yerse şişer şişer bUUuUuUmmm..Valla yapmıyorum öle birşey ölmesin istiyorum.Bu kez elimde kalanı kurutmicam...

@sananaakİ;canım benim sanada geçmiş olsun.Olmuş zaten:)Soğuk insanlar balık besler derler ama ben sıcak biriyim:/ Yoksa soğuk birimiyim ıyk:/ :)))Birde bunu deneyelim..

@NilyİM;ehehe bu deli kız kendine bakamıyor:))) Bari Doryy baksın da ancak ağzı açık, bön bön bakar oda bana:))


@cevvalim;Fazlasıyla korktum :)olay bir adadan ziyade gölde geçiyorsa iyiyce korktum:)))En çokta My name is Earl'e gülmüştüm...Yani güzel bir şey belki hani başarıyı istemek ama bunu taklit ederek değil kendin üreterek yakalamalısın kanımca:)Kedi konusuna gelince evet dişiydi.Ama dikkatimi çeken şey kedide sevdiğim en güzel taraf sezileri kuvvetli olması;)Yani bir kedin varsa dostun veya düşmenını ona sorsan söyler:))))Haricinde ne bilim bana uzak bir hayvan..

Adsız dedi ki...

Kültürsüz klima :D
Geçmiş olsun, profilde bir ses klibi var çok beğendim, ses telleri dinlendirici geldi.
Ben yeniyim galiba

KuPa k1z1 dedi ki...

SEvgili MiM teşekkürlerimi sunarım geçti iyiceyim şimcik.Aslında Almora dağılmış şu sıralar.Ve dinlediğin müthiş sesin sahibi ne yazıkki artık grupta yok.Ama onu aratmayacak bir bayan solist almışlar...Sen yenisin galiba:D

KuPa k1z1 nın şarkısı...