gel bak bir elimde gökyüzü var halaaa ötekinde.......



Aynanın karşısına geçip kendine iki tokat atma zamanı.Sonra saatlerce ağlayıp her ağlayışın bir sonmuş gibi olmalı bir daha ağlamayacağına binlerce kez yemin etmeli .....Ne kadar işe yarar bilinmez ki.

Bunu hedef seçtim bugün kendime.Ellerin yüzünde köşe bucak kaçmak,kişinin kendisine yaptığı zulüm ama yanlış değil.Herşey sevgi ve özlemden geliyordu oysa.Karar verdim belki geç belkide çok erken bir yüzleşme, hoş kendi kararlarım bazen U dönüşüne bayılıyor.Ama çabalamam gerek diye düşünüyorum veya artık düşündürülüyorum.Asla ama asla bir unutuş değil bu babacım bana bu konuda kızma,hep aklımda ve kalbimde olucaksın yine hüzünleniceğim seni düşündüğüm mısrada,türkülerde bu bir UnUtUş değil.
Sende istemezdin böylesini.....Keşkelerim bile tükendi keşke babam olsaydı,keşke yine dolmuşçu kızı olsaydım onun ne ben büyüseydim ne nede keşke o gitseydi diye... keşkelerim tükendi...Ellerimi açıp arkandan gitme diye sana koşmak faydasız.Benim sana dair yazığım son yazıda değil bu.....bu bir UnUtUş da değil....




...ve şimdi aşacağım Vre ...... Yarın dolabımı açıp en sevdiğim elbisemi giyeceğim...Mavi olur mu?




 

13 yorum:

Rüyacı dedi ki...

Olur vre olur,
Ella more ,
Hayde

KuPa k1z1 dedi ki...

:)) o derece bilmiyorum ben more ama umarım bilmediğim kelimelerle çıkmassın karşıma:)

Cevval Portakal: dedi ki...

Benim de ailemde kayıp var, anlıyorum. Ancak ben nedense yazmayı geçtim, düşünemiyorum bile, lafı geçince bir tuhaf oluyorum, aklımdan çıkararak kendime gelmeye çalışıyorum. Bu açıdan tebrik ederim yazıya dökebilecek cesareti bulabilmişsin kendinde.

KuPa k1z1 dedi ki...

Cevvalim sanırım herkezde var bir yara kabuk bağlamış.İnan düşünmek daha çok yıpratıyor insanı.Yazarak rahatlıyorum.Belki buda yanlış bimiyorum.Okuyunca tekrar gözümde canlanıyor anlar.Belki sen iyisini yapıyorsun bir kutuya koyup onuda zaman zaman aklına gelebilecek bir yere koyuyorsun...Bu açıdanda ben seni tebrik ederim...

Bu arada ziyaretinede memnun olduğumu gizlemeyeceğim...Hoşgeldin...

Adsız dedi ki...

yine yakmışsın kelimeleri :)

olur olur mavi çok tatlı olur sana ;)

Zeugma dedi ki...

KuPa k1z1m,ben seni şakacı,espri anlayışı süper biri olarak tanıyordum...
Bu neeee!!!! Breh breh..Ağzım açık kaldı.
Gayet duygusal bir yazarmışsın sen bi tanem :)Valla şaşırdım,şok oldum.Sürpriz oldu.
Blogunu her yönüyle çok beğendim..Gelirim hep bundan sonra.Razzi yüzünden tırlatmazsam tabii:((
Resimdeki kız sen misiiin?? Heee??

KuPa k1z1 dedi ki...

herbişi var bende kasımpatım.esprili,şakacı ama duygussalımda yahu insanız deeemi:)))tırlatmassın tırlatmassın;)güclü bir kişiliğe sahipsin sen ;)resimdeki ben diiilim şiii aramısda:)))herzaman gel sen...

Zeugma dedi ki...

Bi evsahibi böylesine içten davet ederse ,böylesine şekerse ben hiç gelmem mii?? :DD
İşte geldiiiiimmm !!!! :DD

KuPa k1z1 dedi ki...

İhi:))))hoşgeldin kasımpatım ...

Deli Profesör dedi ki...

Böyle dramataki kayıp mevzularından bahsetmek her zaman zordur. Herkes bahsedemez, aslında insan bahsedince daha çok ferahlar ama çoğu insan kaçtığı için ille de söyleyemez.

KuPa k1z1 dedi ki...

Sorma profesörüm ben kapalı bir kutuyum.Belkide anlattıklarım çeyreği bile değil...Beni tanıyan insan bile aslında çok iyi tanımış değil..

ugur dedi ki...

tonla yorum yapılmış bu güzel yazıya..bende eklenicem diğerlerine.lakin ifade etmeden geçmek istemedim.yazılarıma bıraktığın yorum için teşekkür ediyor,beni ve sevenlerini yazılarından mahrum bırakmamanı ümid ediyorum.sevgi saygı mavi umut hüzün ve esenliklerimle..UğUr KöKsAl

KuPa k1z1 dedi ki...

saol uğurcum aynı dilekleri bende sana sunuyorum...Tesadüfen gördüm bu yorumunu ve emin ol sevindim...Gel herzaman gel...

KuPa k1z1 nın şarkısı...