BUGÜN SÖZCÜKLERE SUSUYORUM BOŞ CÜMLELER KURUYORUM


Bir düşü geride bırakmış gibi hissediyorum bugünümü,kendimi
İçinde çocukluğumdan kalmış kırıklar.....

Ne

Toplanıyor....
Ne de

Eski halini alıyor.....
Uzansam çocukluğumun koynuna kendimi buluveriyorum nasırlı bir avuç içinde....
Bir düşü geride bırakmış gibi hissediyorum kendimi hayalleri çalınmış,
Sanki geçmişi yok olmuş yada hiç olmamış gibi bomboş...
Kapı çalar ama kimse gelmez içeri...
Beklersin gece geç saatleri..
Ne gelen var ne de gelen
Gelen...
Gel-en...
Gel....
ne kadar doğru yazarım bilmiyorum ama bir söz bir şiir defterime karalanmış lise dönemimdeki asi bir kız tarafından ....
YİRİSE SİPERİMİNO YİRİSE
ELLA....ELLA....ELLA...

-------------------------------
Özledim çok özledim
Gel....gel....gel....

Beni anlatır oldu bugün ve...Bugün güneşsiz olsun istiyorum.Mümkünse yağmur yağsın ,gök gürlesin,zifiri karanlık bir gün olsun istiyorum...Hayattan beklentilerim çoğalacağına azalmaya başladı artık hergün uyandığımda umutsuz bir hastaymışım gibi hiçbirşeyin planını yapmıyorum şu böyle olsun şu şöyle olsun diye..

Zırvalamaktandan vazgeçtim bugün....

 

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hem çok uzak cümleler hem çok yakın bazıları çok soğuk bazıları sıcacık ama hoş bir tınısı var satır aralarında .senin gönlünde daha ne zenginlikler var acaba merak ettim :)

Seyyah dedi ki...

Güneşten vazgeçme Kupa K1z1, bırak dünyanı ve ruhunu aydınlatsın. Ve o aydınlattıkça sen de geleceğe umutla, geçmişe özlemle ve hayata sevgi ile bakabil.

sevgiler

Rüyacı dedi ki...

An'anem den beri, yani iyilik periciğimi kaybettiğimden beri duymadığım kelimeler bunlar. Ella, ella kısmı bildik tanıdık, o sesler artık çook uzağımızda. Asimile mi olduk nedir ?( bide sevmem bu asimile işini,Asalak gibi geliyo kulağa). Annem unutmuş, babam zaten arnavutçayı az bilir, onun bi fikri yok. Kala kaldık ortalıkta. Hatırlattın ya sağol vre

Unknown dedi ki...

Bence de bırak Güneş aydınlatsın etrafı,ısıtsın herşeyi...karanlık,soğukluk olmasın

;))

KuPa k1z1 dedi ki...

bazen imkanlarımı zorluyorum olmak istediğim yerde değilim ama insan engel olamıyor kendine dururamıyor iç sesini...O an ve o anlardan sonra istediğin herşey değişebiliyor veya aynı kalabiliyor.Önümde durmuş dümdüz yüksek bir duvar var nezaman aşarım ,nasıl aşarım bilmiyorum.Geçmişime özlemle kalıyorum şimdi.Geleceğe umutla bakmak istiyorum, arabesk bir hatun olmak istemiyorumki bu güne kadar hiç böyle olmamıştı...

Rüyacı dedi ki...

Aşacaksın vre. Takılmadan hemde, zorlanmadan ve eskimeden. Sabır ama. O olmalı hep yanında yada içinde, hep olmalı.Birde hep söylerim geçmiş ile gelecek sıkı iki kankadır, ve ikisinede çok fazla güvenme diye. Asıl olan sensindir ve ayakta kalacak olan da o olmalıdır, geçip gidenlerden sonra.

KuPa k1z1 dedi ki...

önce mesajını okudum heyecanla açtım yorumları...Birtanesin bazen yüzünü bile görmediğin insanların tek bir lafı bile inanılmaz güven verir ve sirkeler adamı.Şuan o noktadayım.Duygulandınmı kızım ne yaa sil gözlerini diye kendi kendime küfür ediyorum şimdi:)bekle..

KuPa k1z1 dedi ki...

Bak bir o kadar duygulandırmış sizin sözleriniz beni.Sirkeler limonlar girmiş salata cümlelerime:)ne yazmışım yah ben.

Unknown dedi ki...

Dün dünle beraber gitti cancağızım
Ne kadar şey varsa düne ait
Bugün yeni şeyler söylemek lazım
(mevlana)

Bu söz yeterli insanın kendisine aslında :) Kısaca Anı Yaşa işte...

KuPa k1z1 dedi ki...

kesinlikle yeterli bir söz....Dün dünümle gitti...

KuPa k1z1 nın şarkısı...