FLEET SOKAĞININ KATİL BERBERİ




Dış hayattan sıkıldığım kıçımı kırıp evde oturduğum bir gün.Film arşivine kardeşimin kopyaladığı bir film gözüme çarptı.İlk bakışta bu film bana Dracula'yı çağrıştırsada filmin içeriyinin kan emmekten ziyade insan kanından değil etinden faydalandığını gözlerim kısık kısık izledim.Israrla ve sonuna kadar. Filmdeki müzikal anlatım beni cezbetti sanırım.
Başrol oyuncusu Johnny Depp iyinin kötüsü bir kimliğe sahip olsada bana göre karizmatik bir berberi canlandırdı. Olaylı bir çatı katı,giri renkte bir film,makyaj profosyonel ve fona uygun,müzikler on numara da konusu biraz sarpasardı, yani b*kunu çıkardılar.Bir amaç vardı belki filmde ama benim kanım bir sonuca ulaşılamadı. Yıllar önce kaybettiği karısı ve kızını geri almak için Fleet sokağına geri döndü.Helena'nın anlattığı kadarıyla karısı ölmüştür kızıda hain yargıcın elindedir ve artık intikam zamanıdır Depp için bu intikama yardımcı olarakta Helena ne güne duruyordur.Helena Bonham Carter, Johnny Depp'in bu ruhsal çöküntüsünden faydalanarak onu parmağında oynatır."Ahh şu kadınlar bazen istediklerini öyle yada şöle alabiliyorlar"..Filmin sonunda kızı babasının usturasından rammak kurtuluyor ama karısı kurbanı oluyor.Karısını öldürdüğünün farkına varan Depp vicdanının esiri olup onca kişiyi öldürdüğü usturasının tadına bakıyor.....İşin özü size bir tavsiye değildi benim buraya yazdıklarım neden yazdım onuda bilmiyorum.Birçoğunuz izleyip yarısında kapatmışsınızdır ve saçma bulmuşsunuzdur. Birçoğunuzsa benim gibi sonuna kadar izleyimiştir. Bu filmde ben Mrs Lovett yerinde olsaydım adamın içindeki katil güdüsünü çıkartmasdım neticede ufak bir hatasında fırında yandı kadıncağız. En çok o mahzun yüze acıdım valla..
Sweeney TODD Oyuncuların kurtardığı bir filmdi bana kalırsa...Psikopat eğilimi olanlar sakın izlemesin çünkü bir süre önce Antony Hopkins'e özenen tipler üremeye başladı....Tüy ürpertici..ıykkk:///

Aaa ama benim gibi animasyonlu filmleri sevenler varsa aranızda bu ikilinin Corpse Bride adlı filmini izleyebilirler....

 

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah için yakışıklı adam :D hele saçının o iki rengindeki uyum bide koltukta usturasıyla oturan bir resmi vardı haftalarca masa,st, falan kullanmıştım :) güzel film ;)

KuPa k1z1 dedi ki...

Ehehehe sen yokmusun sen:) bende bittim saçının rengine adamın paçasından karizma akıyordu resmen:)ama bence adamın güzel denilen karısı kadın çirkindi. Mrs Lovett'ı tercih ederim ona...Bu filmin ana teması neydi hemen merak edenlere söylüyorum..

Güzel alırsın başına bela olur....
Çirkin alırsın başına çorap örer...Ne gelirse kadınlardan gelir...
korkun bisden:))

Adsız dedi ki...

şu dünyayı adamlar yönetiyor gibi duruyor veya zannediliyor ama bütün ipler bizim elimizde vesselam muhahha erkek ırkının hepsi görüntüsü büyümüş ruhu çocuk tipler ve herzaman doğuştan annelik gücüne sahip kadınlara muhtaçlar :D biz olmazsak napardınız siz len :P eheuhehe
feminist san gururla sunar XD

servet dedi ki...

filmi anlatmışsın zaten izlesek de olmaz şimdi :D

Adsız dedi ki...

Huyum kurusun filmin ana temasını anlatim derken hepisisciğini yazıvermişim.benle film izlemek kötü oluyor helede önce ben izlemişsem bak şimdi şurda şu olacak:///:))))yanımdaki adam bırakta filmi izlim diyene kaar usanmadan bir sonraki sahnenenin habercisi olurum ve bundan büyük keyif alırım,heyecanlanırım:))))biri bana izlediğin filmi anlat dese höydöde höydöde anlatırım:)gözünün yaşına bakmam valla. Ama şuda var servetcim elimden geldiği kadar frenledim kendimi filmde daha neler var neler izlemek apayrı birşey;)))

sananaaki cnm benm feminizme karşı biriyim bir yerde .Babam erkekti.Ama unutmasın erkeklerde anneleri bir kadındı diye:))bu durumda eşitiz

KuPa k1z1 nın şarkısı...