İyiKi DooOoOdUn KuPa




Yarın doğum günüm ve hayatı düzenli gitmeyen her işinde bir cenabetlik yatan ben bu gündende pek umutlu olmamalıyım diye düşünüyorum.En azından daha doğum günüm olmadan başladı hayallerim tek tek suya düşüp boğulmaya..Sevgilim geçen hafta bu pazar günü sana bir süprizim var mutlaka evden çıkmalısın pazartesi geç olur görüşemeyiz zaten dedim ve kendimi 1 hafta sonrasına başladım hazırlamaya.Evde kutlama istemiyorum veya erkek arkadaşımlada böyle şatapatlı bir gün kutlamayı düşünmüyorum kendime göre ama ne olursa olsun benim için özel saydığım günlerde o gün özel ve tüzel olmak istiyorum e birazcıkta hergünden daha güzel.Etrafımdaki tüm ilgiyi kendime çekmek istiyorum neden bilmiyorum ama burçlarada pek inanmadığım halde aslan burcunun o ilgi bekleyen küçük kız yönünü kendimde görüyorum.Mesela ben birşey konuşunca herkesin pür dikkat beni dinlemesini istemem gibi...Sonra hafta içi kendime yeni bir elbise aldım küçükken döndüğümde benimle beraber fır dönen elbiselerime benziyordu.ben herşeyin ince ince planını yaparken sevgilimin cumartesi akşamından denize gidiceği haberini bana vermesi sanki önemsenmiyormuşum gibi düşüncesiz diğer tarafa okey vermesi benim sinirlerimi yine zıplattı.Ve emin olun şu saate kadar burnundan fitil fitilde getirdim ohh olsun .Halbuki bugünümüzü okadar özel olsun diye 1 haftadır şerbet gibi hatundum.Herr lafına ahahahah diyordumkii akşama doğru çıkarız demesi ben tüm gün evde kukuman kuşumudur nedir artık onun gibi beklicem beyfendi plajda göbeğini çekip çekip yürüyücek düşüncesini beynimden spatulayla kazımama yardımcı olamadı.Ya şuan yanımda olsa tırnaklarımı o güzel bebek yüzüne geçiririm valla.gamzesine parmağımı sokar dururum acırmıki bilmem ama:/Ya harbi bu çocuk beni pi si ko pat yapcek ...Yok kardeşim taviz falan yok tüm gün benim ne çektiğimi görsün oda çeksin.İstemiyorumda bir daha onun yaptığı çizdiği bir plana uyarsamda heh buraya yazıyorum bende KuPPa diğilim zaten KuPa K1Z1YIM:)






İlk doğum günümü hatırlıyorum babam cümle alem gelsinde kızım 5 yaşında kocaman bir kız oluyor diye 3 katlı çikolatalı bir pasta almıştı.Ve çocukluğuma dair ilk ve son fotolarımı o gün çektirmiştim.Babam işten geliyordu bende kapının önünde oturup onun dönüşünü bekliyordum.Ablam babamın elindeki poşeti görünce gel bakalım içeri diye beni odaya götürmüştü babamda rahatça saklamıştı dolaba pastayı.Sonrası bembeyaz bir fistolu elbisemi giydirdiler o elbise özel günlerime ait abladan bana kalma bir elbiseydi şimdilerde saklasaydım çocuğuma bile giydirebilirdim.Sonra annem zamanın en ünlü pembe dizisinde en sevdiği maria karakterinn saç modeli diye büküp büküp toplamıştı saçlarımı, özenle saçlarıma takmıştı tokalarımı.Sonra akşam olmasını uslu uslu beklemiştim.Işıklar kapanmıştı "iyiki doğdun KuPa"İyiki doğmuşum ya bugün hayattan bir parça bal çaldım ağzıma diye sevinmiştim.Babam 36 pozun hepsini o gün harcamıştı benim için yanan mumları erkek kardeşim her defasında üfleyip benden önce davranmıştı tekrar yandı o mumlar takrar söndü yandı söndü yandı söndü..Çocukluğumun hatırladığım ilk doğum günüydü.....




Mesajlarına cevap vermiyordum,aradığında açmıyordum sonra o çiçekli siyah elbiseyi giydim ve yarın bunu giyicem o bu elbiseyi hiç üzerimde görmicek görüşmek istemicem diye söyleniyordum ulu orta..Zil çaldı gelen O.Aşağı indim içerde bekliyor yüzünde üzgün bir ifade en çokta suçluluk.:).
-İçeri gelsene dedim yok rahatsız etmim dedi.Gel işte diye çektim.. Mutfağa geçtik
-Demek görmek istemiyorsun beni he,benden bu kadarmı sıkıldın? .Benden bu kadarmı nefret ettin kısa bir sürede? hep bunlar döndü aklımda ve gelirken inan bana korktum yüzünü mahkeme duvarı gibi bulucam diye.Eğer beni dinleyebilseydin ve geçte olsa gelseydin bugünümüzü daha güzel geçicekti ...İnatçısın keçi gibi .
Bu iltifatları bana sayarken yüzüne bakakaldım .Çok tatlı olmuştu bordo rengi yanakları:)çekik gözleri ama ben yanmak sana yakışmamış çok çirkin olmuşsun diye ayar çektim bir daha ben yokken tatildi deniz di gitmesin diye:)Yapma Alla aşkına KuPa için öyle söylemiyor. gülüştük azıcık sonra susup yüzüme baktı
-bana bunu yapma çünkü sensiz mutsuzum ,çünkü kaç gündür salak salak geziyorum işe kendimi veremiyorum sen yoksan tadımda yok.Bugününü zehir ettiğimi biliyorum ama emin ol bende senin gibiydim.Aklım yüreğim sende....
Buna benzer bir sürü şey ne cesaret mutfakta elime yapıştı bırakmıyor.Dur dedim napıyorsun kovulucan annem gelicek şimdi.Sevgilimin elinidemi tutamicam .Evet burası benim evim :)Tutamassın:).İçeri geçip oturduk.Annem baya seviyor onu sevmeyen sanırım erkek kardeşim bir tek onun gözünü boyuyamadı henüz...Sabah en farklı doğum günüme uyandım....Onsuz ,onlu dün gece o balkonda zifiri karanlığa karışan konuşmalar aklımda yeni bir gün,umutlu olmaya çalışan bir umut ailem,sevgilim ve yakındaşlarım bulutlu ve az sonra ağlayacak gibi duran bir İstanbul..Ve birde uyandırdığım için gelen mesaj aşkım iyiki doğmuşsun sen uyandırmasaydın işe gecikecektim....Lan adamı hasta etme...:))))


Bu yazıyı teknik nedenlerden dolayı yayınlayamayan ben işte bugün İyiki DooOoOodUn KuPa diye gülüp geçiyorum kendime.....85lerde var oluşum iki sebebini güzel annem seni sonsuz kere sonsuz seviyorum ve canım babam rahat uyu seni seviyorum ve çıldırasıya özlüyorum...

 

21 yorum:

AŞK... dedi ki...

geçmiş yılını şutlar yeni yılını kutlarım sevgili dostum kupa k1z1 :D

Zeugma dedi ki...

Ne kadar da güzel yazmışsın.Sanki karşıma oturdun,bir tek bana anlatıyorsun gibiydi.Bir çırpıda okudum Kupa K1z1m : )
Bu arada sevgilinin bebek yüzlü,çekik gözlü,gamzeli,güneşte yanmış bordo yanaklı,çoook yakışıklı bir çocuk olduğunu da öğrendik :DD
Kızdın diye gamzelerinin içine elini sokacakmışsın ya,işte orada koptum:)))Yaparsın da,inanırım. Çok alemsin sen bi tanem ya..Tıpkı ben :))
Doğum gününü kutluyorum.Seni doğurduğu için annene teşekkürlerimi ilet lütfen.Sağlıklı,mululuklar içinde ve en az 5.doğum günün güzelliğinde,unutulmaz nice yıllar diliyorum bebişim :)
Çook öptüm...

MiM dedi ki...

Helee hele heleee. Aynı yıl aynı gün doğmuşsun Mimy ile. Biz evinede giremiyoruz. 4 yıldır ne benim doğumgününde ne onunkinde bir arada olamadık :( İlk yıl aldığım mavi gül hariç. 00:00'da doğumgünü kutlanır, evin önüne gidilir, yarım saat cirit atılır, sabah gözü açılır açılmaz aranır. Efendim dün aklıma süpermanyak bir fikir gelmişti de, saat çok geç idi.... Offofofoffff.
Yer yer güldüm, güzel yazmışsın yine Kupa. AAA pardon Kupa K1Z1 ;)
Ya bu adam ekimde doğmuş olmasın :) Hani böyle anlatıyorsun ya, bazan o adamın telefonunu isteyip 2 çift laf söyleyesim geliyooor..
Efendim, doğum gününüzü kutlar. Huzurlu, sevinç dolu, heyecanlı, delimanyak bir hayat yaşamanı dilerim. İsterim, söylerim. Ve eğer böyle neşeli, şen şakrak devam edecekse uzuncaaa bir ömrün olsun.

KuPa k1z1 dedi ki...

@forewell sevgili dostum ben kendi çapımda buralarda dolanırken blograzzide bana ettiğin yardım sayesinde tanıdığım pek çok kişi oldu..Ey lev yeee:)

@kasımpatım bitanem seni varya böyle bööörüme basasım geliyo gülme harbi bak çok sevince canını çıkartacak kadar sımsıkı sarasım gelir...Herkesede olmaz bu işte öylesin benim için..Sevgili bayım yakışıklı zaten ama inan dün böyle içim ilk kez kıpırdatı ona karşı off salakmıyım neyim bilmiyorum ama içimi eritti...Arada yapsın böyle jestler çok seveyim bende onu:))yapmassa gamzesine billa parmak basarım
- Bi daaa yapcenmi len diye:)
Bu dileğine şunu eklim mi?
"Hepberaber nice senelerimizde sevgiyle sağlıkla yaşayalım ama yalnız değil sizde olun yanımda olur mu kasımpatım..Öpüyorum seni ...

@mim beğendiğine sevindim yok bu adam şubat doğumlu 13 şubat yani sevgililer gününden bir gün önce.:)terazi olmasından şüphe duyuyorsun biliyorum:))merak ettim acaba tanısan ona ne derdin..Teşekkür ederim umarım sağlıklı huzurlu ve mutlu ömürler yaşarız...

Zeugma dedi ki...

Aman da aman..Neler okudum ben böyle :)Ağzım kulaklarıma kadar geldi ve eski yerine bir türlü gitmiyor be Kupa k1z1m,bir tanem,nur tanem :D
Beni sevdiğin belliydi.Ama ben,bugün, burada,beni çok felaket derecede sevdiğini öğrenmiş bulunuyorum :DD Ohhh!!! Ben de seni aynen tarif ettiğin gibi seviyordum.Karşılığını aynen bulmuş.Şükür Yarabbim !!
Bak o yakışıklı sevgilin de seni çok seviyor.Üzme çocuku temem mi?
İyi dileklerin için tekrardan ''Bilmukabele''diyorum canım: )
Not:Napmışım len ben öyle ilk yorumumda.Gamzeye hiç el mi girermiş.''Parmak''dicektim.Gözüm çıkmasın emi : )))))

beenmaya dedi ki...

geç oldu ama güç olmadı :)) nice senelere diyorum sana herşeyin gönlünce olması dileğiyle sevgiler...

servet dedi ki...

biraz geç oldu ama doğum gününü kutlarım.
sağlıklı ve mutlu nice yıllar dilerim.

KuPa k1z1 dedi ki...

@kasımpatım allasen ahahaha bak dikkatimden kaçmışmıdır nedir:)yanağını yontmicam çocuğun :)))sevindim bah yine..

@beenmaya cnm çok teşekkür ederim.geç olsun güç olmasın diye bir laf vardır.45 yaşındada yaşlı bir sanaakinin dediği gibi peminist olarak buraya yazabilicekmiyim ki ben:)

@servet saol servetim güzel dileklerin için iki nokta üstüste gülücük :)öpüyorum kutlayanıda kutlamayını öpmicem işte hıh:P

Birde zehirli örmüceim canım arkadaşım ay ay hediyen için birde burdan teşekkür ediyorum...

Adsız dedi ki...

Benim ilk ve son doğum günü partim ilkokul zamanlarında olmuştu. Doğum günümü bilen bir arkadaşım buzcevheri parti veriyor diye koca okulu bana davet etmiş. Ve ben de bunlardan habersiz okul çıkışı arkamda koca okul anlamadan evin yolunu tutmuştum. O zamanlar ki evimiz allahtan bahçeli bir ev. Ama eve gidip de anneme durumu anlatınca, kadıncağız bahçeye çıktı ve siyah önlüklü yüzlerce çocuğun bahçesinde olduğunu görünce şoklardan şoklara zıpladı.Üstüne üstlük çamaşır yıkamaktan beli yanı kopmuş. Neyse o telaşeyle kadıncağız tepsilerce kek falan yapmıştı. Garibanamyiğitanam.. =)

Doğum günlerini hiç sevmem kutlamayı da, kutlanmasını da..

Demezsem olmaz ama yaşın yaşamına renk getirsin.

KuPa k1z1 dedi ki...

@buz cevheri ahhh ahhh annemin peş,ne ben okadar çocuğu taksam annem onlarla bareber kovardı beni.Biz zar zor geçinirdik ozamanalr karne parası bile bulamasdık annenin ellerinden öp valla.Düşününce benim annemde yapardı belki.Büyüdükçe pek bir anlamı kalmıyor gibi.teşekkür ederim buzum...rengarenk olur umarım

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

geçmiş doğumgünün kutlu olsun...

KuPa k1z1 dedi ki...

@petunya-egzotica(candies) teşekkür ederim balım...

MasqoT dedi ki...

Doğum Günün kutlu mutlu umutlu huzurlu ...vs hepsinden olsun :)) Nice yıllara sevdiklerinle beraber geçirmen dileğiyle..Gerçi böyle bir erkek arkadaşın varsa bütün sevdiklerinle beraber mi geçer bilemem :)))

Adsız dedi ki...

Ay canım gofretimm! Geç kaldım yaa partiye :) Rica ederim canım benim, Goflet yicess hep ehuheuheu :))

KuPa k1z1 dedi ki...

@çağrı uamrım hep sevdikleirmle olurum.O karışır karışmasınada ben karıştırtıtmam:)nası bir kelme bu ya:)

@zehirli örmüceeem balım aslında ilk partiye gelen sendin:)

karazade dedi ki...

BİRAZ GEÇ OLACAK AMA , DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN, NİCE GÜZEL MUTLU, HUZURLU YILLARA;)

KuPa k1z1 dedi ki...

teşekkürler karazade çok naziksin...

kıyak dedi ki...

kara kirpi yılına hoşgeldin.

KuPa k1z1 dedi ki...

Hoşbulduk efenimmm de bu karakirpi yılı neyin nesi ahahaha hayır meraktan soruyorum ismi pek sivri geldide:/böyle bir yılsa işimiz var demektir...

MiM dedi ki...

Mimy dün okumuş bu yazını, çok beğenmiş. Söyle dediydi.

Adsız dedi ki...

Çok özledim seni cnm yıllar geçmiş okuyup icerledim acaba nerdesiniz ben artik büyüdüm kupa kadını oldum 😊buralara yolun düşerim birgunn

KuPa k1z1 nın şarkısı...