Arsız dedektif



Yoğun bir haftasonu ve yine yoğun bir hafta neden benimde normal insanlar gibi tek düze tın tın giden bir yaşamım yok ki diye düşünüyorum otobüse binip inişim bile olaylıdır.Saolsun takıldığım insanlarda bu anormallikten hep nasibini alırlar.Kendi kendimin uğursuz olduğunu düşünüp kendime bir at nalı kolye almayı düşünüyorum...Çevreyi suçlamak istemeyeşimden herkez normal esasında.. Aslına bakarsanız akıl hocamın dediği kadarıyla "paranoyak depresif" hallerdeyim şu sıralar.Herkesin bildiği bir şeyi bilmiyormuşum gibi bir araştırma içindeyim.Hayatıma yaşantıma çamuru bulayıp duruyorum.Mutlu hallerim bile bana tuhaf geliyor....Önceki gün sevgilim nete giremediği için facebooktan bir mesaj atması gerektiğini söyledi.Bende gayet normal istedim şifreni ver ben atayım dedim.Hııı şey KuPa unuttum ama şu olmalı dedi.(******) tamam cnm ben halledirim görüşürüssss diyip kapadım .Anında sevgilim özelini kurcalar gibi açtım girdim şifreyi face bana oOoOoOo KuPa hanım alın size bir "eror"diyip küfretti.Bende bir daha konuşmadım bu konu hakkında noldu attın mı ? diye sorunca yanlış şifre vermişsin dedim.Eli yüzünde çenesiyle oynuyor.....Eh yani.....tamda cevval 'imin çizdiği uzun burunlu pinokyo profili benim sevgilim.:(((


Dün buluştuğumuzda kendisi mevzubahis olan feysinin şifresini verdi.Buymuş canım yaa dedi.Anlamını bilmediğim çözmeye çalıştığım bir şifre.Eee diğeri neydi peki o msn şifremmiş.Piki Al KuPa bunları memoriye...Eve gider gitmez açtım feysi.Tüm mesajları silinmiş.İnsan hiçmi bırakmaz bu kız çakmasın diye.Kurnazım benim...Ama var bişeyler karıştırıyor kesin....Msn şifreside bende ya maillerine baktım.Hi5 te üyeliği var oraya gireceğimi düşünmez diye karıştırıyorum ama şifresini bulamadım.Bende yeni şifre verip öyle girdim.Mesaj hiç birşey yok.Zaten artık bir Hi5 ide yok:P Kendimi Dedektif Gadget gibi hissediyorum hani fötr şapkasının üstü açılıo helikopter gibi uçuyor falan nerden geldiyse aklıma tanıdığım tek dedektif olduğundan sanırım:)Bayımızın günahını aldığımı düşünmüyorum.Bu denli çapkın olan birinin vukuatı yok mudur?Neden benim kızıcağımı düşündüğü mesajları bir çırpıda silip sonraki gün face şifresi aklına geliyor ki?Sonra durup bir şeyler bulamayınca kendime kızıyorum her hatasında onun idam sehpasının hazırlıyorumuşum gibi aciz görmeye başlıyorum.Adam asmaca oynar gibi.Nedense içim onu o sehpadan hiç kurtarmıyor.:/


Bir de pazar günü oturduğumuz X kafede durdu ve bana dediki "beni hiç bırakmayacaksın değil mi? Hep benimle hep benim kalacaksın.Ve ben sessiz kalınca.Seni ne kadar çok sevdiğimi görmüyorsun değil mi ?"dedi ona acır gibi mi baktım o an onuda bilmiyorum. :/Beni arayanlara söylim hemen ben kara delikle evrenin arasında sıkışmışım yada iki arada bir deredeyim.Hıh işte orda bulabilirsiniz beni...Telefon çekmiyor orda,postacıda uğramaz ,kuş uçmaz kervanda geçmez.....Ya ona güvenmiyorum ama onunda bana sergilediği bu tutum beni böyle bilinmez boşluklara atıyor.Sevgilimin usta bir yalancı olması da olası .Seviyor mu?Aldatıyor mu?Hem sevip hem aldatabiliyor mu?Ya da ben tipik paronayak kadın modülünemi mutasyonlanıyorum:/

 

19 yorum:

MiM dedi ki...

Paranomanyak diyordum bi aralar kendi kendime. Kıskanıyorsan seviyorsun demek. Çok kıskanma durumu paranomanyaklığa sebebiyet verebilir. Ne güzel, canlı canlı heyecanlı bi hayatın var. Üstelik İnşaat Teknikerisin ;)

Adsız dedi ki...

Yok yok haklı olabilirsin bence. Çünkü erkekler genelde sevgililerinin mail, msn v. v.s tüm şifrelerini bilir, sen onunkileri sorduğunda kaçacak delik arar...:) Üzülme böyle şeyler için...Ergeç kimin ne olduğu anlaşılır...Bence senin durumun kıskanmaktan çok kendine haksızlık yapıldığını hissetmek ve bunun verdiği kızgınlık...

Zeugma dedi ki...

Allah allaah!! Zaten benim de havalar,sıcaklar,nem münasebetiyle pek bi ölesim geliyordu,ne bu şimdi sinir oldum ya ??
Benim dünya tatlısı,iyi niyetli,şeffaf güzelimi resmen üzmüşler :( Ya,nasıl olur da senin son derece zeki bir kız olduğunu anlamayıp böyle basit planlar uygulamış ki??
Ama yine de tüm iyi niyetimle diyorum ki:''Belki de hakkaten hiç önemli bir şey yok.Fakat senin masum mesajları bile kıskanıp hesap sorabileceğin varsayımı ve korkusuyla hareket etti..''
Ona en az senin kadar şeffaf olmasını,bu şekilde ilişkinizin zarar göreceğini söyle.Yoksa seni gerçekten çok sevdiği ve kaybetmek istemediği belli.
Durduk yerde korkup eften bi'şeyle yazık etmesin ,öyle söyle.Yoksa gelir o çizdiğin şekilde sallandırırım onu heee!!! :DDD

Cevval Portakal: dedi ki...

@kasımpatıma katılıyorum. Eğer biraz fazla kıskanç tarafını görmüş ise ona göre masum olan ama senin görünce "noluyo lan burda!" diyebileceğin mesajları temizleme gereği duymuş olabilir. Hemen en kötüsünü düşünmemeli.
Bu arada "Liar's Handbook"umun referans alınıyor oluşu çok hoşuma gitti, gerçekten de insanlık hizmeti vermiş gibi hissettim kendimi. :)

KuPa k1z1 dedi ki...

@mim Asında kıskanç biri değilim eskiden belki ama ben kıskanırsam belli etmem mesela o kıskanırsa çok fazla parlar ama ben yapmam yavaştan usuldan bakarım.Seviyormuyum ıı ıhh bilmiyorum bunun cevabını bazen konuşurken bile sıkılabiliyorum ama bazende onun yanından ayrılmak istemiyorum...

@maviye yolculuk Ben ona şifrelerimi vermedim isterse çok ta kızabilirim eğer beni aldatma durumu varsaki kızgınlıktan öte kırılıcağım..Düşünmeliyimki öyle bir şey varsa ben biliyordum zaten demeliyim salakmışım ben yaa dememk için;)

@kasımpatım ölesin mi geliyor bak çok kızıdım sana şimdi öyle ciz şeyleri ağzına lama lütfen.Sen yanımda olmasanda varlığını bilmek güzel oluyor:(( evet üzüyor beni ama farkında olmadan üzüyor.Belkide haklı olabilirsiniz cevvalimle benim kıskanç biri olduğumu nasıl anladıysa keşfedip yav ben bu kızı kaybetmim diye silmiş olabilir.Ama olmadık şeylere kavga çıkarabiliyorsa bıraksında bende biraz onu paylim.Böylesi daha çok şüpheler yaratıyor bende demekki var bişeyler diye.

@cevvalim Hepsimi masumduda ben kızıcaktım sadcee bir mesaj bırakmış oda zaten yeni gelmiş ama dün girdim facebookuna bakim lan ne var ne yok nasılımlar falan var ki benim facebookta bunları görmeye tahammül edemiyordu.O kim bu kim diye sorguladı durdu.Sıkıldım onun bu sorularından üff zaten eften püften bi yer kapattım facebooku.Ama bana yapma etme dediği şeyleri onda görüyorum ya neyse kızın biri mesaj yazmış meraba naber bende yazdım iyi cnm sen nasılsın diye resimlere bir baktım hatun zaten evli.Yani yakalayamıyorumki açık bir yanını.Kızla muhabbbetimiz koyulaştı msnini bile verdi o derece.Birde benim speace vardı orda resimlerin var diye sürekli söylüyordu bende taviz vermedim

-Evet var
-hııı o resimler bende yok
-Olabilir
-orda biri var yorum falan yapmış gelince görüşürüs diye o kim?
-ablamın arkadaşı
-neyse bişey demiyorum

bu konu kapatıldı sanarken her defasında o yorumu sorgulayıp durdu bendezaten girmiyordum komple kapattım speacesi.Bir bakıyorum onun speacesi bir sürü arkadaşı ve bir sürü albümü.:/ En yakın zamanda bunları konuşmam gerek.Bana taviz versin istemiyorum ama bana yapma etme dediği tüm şeyleri onda görmekte canımı sıkıyor..Dicek bişeyde bırakmıyor bana ....Bu net varya yüzyılın icadı ama çok sakat;)

Zeugma dedi ki...

Bu blogdan haberi vardır ve okuyordur inşallah :)
Umarım öyledir Kupa K1z1m bir tanem :D
Teknoloji sakat ama işe yaradığı yerler o kadar çok ki :)))

KuPa k1z1 dedi ki...

@kasımpatım birtenem,nurtenem:)bu blogtan haberi yok valla öğrenmesini istemiyorum aslında içimi ben anlatmim o beni çözsün istiyorum.Ben buraya yazdığım pek çok şeyi ona söylemiyorum.Onu sevmeye çalıştığımı düşünmesi onu çok üzer belki anlıyor bu gerçeği aöa direk ağzımdan duymadı duymamalı.Yıllar önce yalovada ermeni bir kadının uzun kırmızı ojeli elleri arasında kalan minik elimin çizdiği yolda benim merhametin tanrıçası olduğumu söylemesi benim buna sahip çıkmam gerektiğine işaretti.Kahretsin içimde hümanist kişilik var ve kendimi kırıyorum ama merhametimin dağladığı sevgilimi tuzla buz edemiyorum....Bilirse olurda bilmesin en iyisi..Gün gelir seversemde aşkımı bilsin ama fazla bilmesin.Bilirse sevmez beni...

Adsız dedi ki...

abooo bnimki face accak sonaa bana şifreyi yanlış vercek..bide mesajları silcekk yemin ederim biter ilişki..aptalmı sanıo beni.ama kuzum sende ne demeye error dediğinde dönüp aramadın onu..arayıp o an isterdim şifreyi şahsen ben..

beenmaya dedi ki...

bunların hepsi birden de olabilir yani hem seviyordur, hem aldatıyordur ya da hiçbiri olmayabilir de bunlar sadece senin hüsnü kuruntundur. sonuç olarak ortada gerçekten yakalanmış bir açık yok bence. ama kuşkulanmak ve kıllanmak konusunda haklısın tabi. iyisi mi bence sen mümkün mertebe kafana takmamaya çalış ama hani bir yanında hep tetikte olsun

Adsız dedi ki...

Erkeklere oldum olası güvenmem ve bu konuda çok keskin ahkamlarım var kesip de zaten bulanıklara oynayan seni daha çok yormayım :) hallolur diyorum olacağına bırak yorma kendini çocuktan hiç farkları yok.

KuPa k1z1 dedi ki...

@bezbebekim valla şekerim ben şifreyi isterseydim o an hatırlamayacaktı biliyorum bıraktım nede olsa bi yerden verir bir açık...

@beenmaya tüm bu duyguları beraberinde yaşıyorsaki benim sevgilim doyumsuz biri.İlerisinde bu ilişkinin ben naparım korkusu türedi bende.Ben en azından bir ilişkim varsa bunu ciddi boyutta yaşamak istiyorum bana lans ettiği bu ama sergilediği tutum farklı olursa bende çomak sokarım feleğin çarkına

@sanaaki bitenem benimde oldum olası insanlara güvensizlik payım var çünkü hayat=yediğin kazıkların toplamı demek değil mi? İstiyorumki kendimi bırakim bir güvenin koynuna ama olmuyor malesef.Herşey olacağına varır dediğin gibi bugün yada yarın.Ama erkekler ciddi anlamda çocuktan farksız olabiliyorlar yani düşüncesiz davranabiliyorlar..Bize gelince en ince ayrıntıyı kurcalarlar kendilerine dokundurtmazlar...Ona yaslanmak istiyorum güvenilir bir omzu olsun istiyorum blah blah ama gel görki bazen çok zor oluyor tüm bunlar.

Adsız dedi ki...

Msn kullanmıyorum, facebook ve türevlerini de.. Demek ki sevgilimi aldatma teşebbüsüne girişseymişim delil namına arkamda bir şey bırakmayacakmışım. =)

5 senelik bir ilişkim var. İlişkinin ilk aşamalarında çapkınlık yaptığım olmuştu ama senelerdir sadığım. Lakin itiraf etmeliyim ki çapkınlık yapmayı özledim. =)

Zeugma dedi ki...

Kupa K1z1m,bir tanem,düşündüm de bu blogdan haberi olmaması en güzel bir şey :DD
Bak seni hiç görmemiş ama çok seven,ziyaretine gelen insanlara nasıl da içini döküp rahatlıyorsun kısmen de olsa..Haksız mıyım? Hiç değilse benzer sorunları olanları öğreniyorsun veya aklına hiç gelmeyen bir sebep ya da çözüm keşfetmiş oluyorsun.
İnsanlar dertlerini birilerine bir şekilde açamıyorlarsa katladıkça katlıyor ve psikolojik sorunlar çıkıyor ortaya.
Bence bu tip sorunlar yaşamamış bir çift yoktur.İçini serin tut.
Yalnız her ikisiniz de keşfedilmeyi beklemeyin,birbirinizi tanımaya yardımcı olun,derim ben : ))
Ya,şu üç günlük dünyada kafaya tokadan başka bişi takma derim ben :)İleride kendin de kızacaksın kendine.Yaz bir yere..
Çok öptüm içli prensesim :)) Bye !!

Deli Profesör dedi ki...

Aman aman sevgili kupa. Bu "Aşkımız hiç bitmesin olur mu?" klişelerine kanma sakın :D Böyle diyip, senin içini ferahlatır, ondan sonra alengirli işlerini arka planda daha rahat yapar :D

KuPa k1z1 dedi ki...

@Buzcevherim sonunda doğru yolu bulmuşsun.Aman bulaşma feyse falan şeytan dürtüyorda yapıyorsun bir cahillik...


@kasımpatım haklısın ben bu
şekilde rahatlıyorum herşeyide bilmemeli bir erkek kadının kendine özelide kalmalı öyle değil mi?umarım ilerdede yakalanmam :)Benim için önemlisiniz.Öpüyorum bende bitenemi, ablam Kasımpatımı...:x

@deli profum gardımı aldım zaten ben şimdi ona sağımı gösteriyorum solum çok pistir:)Bir erkekten aldığım tavsiye buysa ne diyim yani...İnanmam bende zaten o öyle söyleyince me to diyemiyorum salak salak yüzüne bakıp susuyorum...Bazen susmak en iyi cevap...O sorularla yaşasın birazda...hıh değil mi?:)

Unknown dedi ki...

Bence bişey yok ortada çünkü birşeyler karıştırsa sana demezdi facebook'a gir diye.Ama bu defa da facebook şifresini unutur mu insan?Öte yandan düşünürsek birşeyler çeviriyor diye,neden facebooka gir desin sana ki? :S belirsizlikler...

böcük dedi ki...

Her şey er geç olacağına varıyor merak etme :))

KuPa k1z1 dedi ki...

@çağrı konyalı..yaaa işte belirsizlikler benim gibi kararsız hatunu nasılda allak bullak ediyo:)

@böcük haklısın canım dün başka diğer gün başka denge kalmadı bende yaf:))))

dedektif dedi ki...

In hiring a private detective, make sure they have a license! The vast majority of states require that anyone engaging the practice of investigations be licensed.

KuPa k1z1 nın şarkısı...