Korkunç Bir Rüya





Aslında şuana kadar çok şey yazıp sildim çünkü toparlayamıyorum:(( Geçen gün Beyn arkadaşımızın yazdığı karabasan blogundan etkilenmiş olduğumu düşünmüyorum yada etkilenmiş olabilirimde:(Beyn nin anlattığı kadarıyla hafife aldım karabasanı. Çünkü hayatımda hiç o şekilde bakmadım karabasana ve ilk defa ürkütücü gelmedi.Gelmesi belkide daha eğlenceli olacaktı bu sefer.Karabasanın geldiği zamanlar genelde stresli olduğumuz ve sırtüstü yattığımız anların olduğunu okudum ki ben herzaman sırtüstü yatarım.









Uzun zamandan sonra dün gece arkadaşım bize kaldı.Bizde beraber koyniş koyniş uyuduk.Uyuduğumuzda saat 2'ye geliyordu.Dün babamın ölümünden 40 gün geçti.Kur an_ı okuyan eski komuşumuz N yengeydi.Ama rüyamda başka bir hoca önceden gelip okumuş diye gördüm. Annemin olduğu odadan bir erkek sesi geldi okadar iğrenç ve kötü bir ses ki. Bağırıyordu ,hocaya hakaret ediyordu ama sadece ses...Sonra sesler geliyordu odamızın dışından.Erkek kardeşim çıktı odadan bizde peşinden sonra bir baktım mutfak ta küçük ablamın saçından tutmuş onu hırpalıyordu.Kafamı bir çeviriyorum diğer taraftan küçük ablam banyodan çıkıyor. Erkek kardeşim yakaladığı şeyi balkona doğru sürükledi bende demlikteki çayı ona (küçük ablam olarak görünen şeye)suratına atıyorum yanıyor yüzünün sağ tarafı ve dönüp bana dedi ki bende seni yakıcam :// sonra ben onu balkondan aşağı attım bir baktım aşağıda kimse yok...odaya geridöndük.Yine o ses odamızın kapısı açıldı Bu kez kardeşimin arkadaşları geldi içeri oturdular konuştular tüm olanları, dalga geçtiler.Ama nerde bende o yürek nasıl titriyorum.Bir an gözlerim takıldı çocukların ayaklarına .Ters:S:S:S Bana sarılan ablama anlatmaya çalışıyorum o sıra uyandım saat 2:57. Yanımda yatan arkadaşımı uyandıramadım seslendim ama duymadı öyle bir terlemişimki yastığım su gibi. Diyorum karşı yatakta yatan ablamı uyandırim bari mesaj atıyorum telini kapamış:S:S:S Gece gece sevgilime mesaj attım "nolur uyumamış ol kabus gördüm oda sabah döndü bana ne oldu hayırdır yoksa evleniyormuyduk diye:)evet benim kabusum evlenmek olur heralde" Ya aslında hiç komik değil iğrenç bir rüyaydı .O an hiç sevmediğim biri bile olsa ona sarılıp beni korumasını isterdim o derece höh bana.Kendimi yanlız ve köşeye sıkışmış gibi hissettim çünkü.Gece bitmez bende sabaha kadar karanlıkla savaşır altımada mçardım.Yok uyuyamıyorum ve ciddi anlamda titriyorum. Sonra arkadaşımı kaldırdım ışığı açtım:S Ve sadece ona anlattım." vardır bir hayır KuPa k1z1m dedi:///









Birde olabileceğini bildiğim şeyler ki eskiden Kadıköyde gümüş tezgahımız vardı birçoğunuz bilir.Birgün oraya bir kız geldi ve kırmızı bir taş arıyodu, özellikle eline değmesi gerekiyormuş. Rüyasında gördüğü varlık elini yakmış sabah kaltığında eli yanıkmış.:///Sonra ertesi gün yine rüyasına girip ondan böyle birşey istemiş:///









Kalkar kalkmaz yüzüme dokundum arkadaşıma sordum yüzümde birşey var mı diye neyseki yoktu ....Offf Allahım ne geceydi. böyle birşeyi ilk kez yaşadım....Beyn arkadaşım boşver böyle şeyler uğraşmaya ,beklemeye gelmiyor.Geleceği varsa da gelmesin istemem..









Adrenalin mi ? yok abi ben dün gece anladım yok. İşin adrenalin kısmı yatağı ıslatana kadar :/ Ben inançsız biri değilim ve dün gece hayatımın en korkunç filmini izledim. Jaws mış,Tepenin gözleriymiş ,Mahzendekilermiş halka,garez marez b*k yemiş yanında.....Bunlar benim rüyamın yanında hiç bişeyhh:(((( bir daha olmasın minik kalbim dayanmaz heralde...:(((

 

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Yok yav, seninki normal kabusmuş. Karabasan dediğin şeyde uyanır gibi oluyorsun ama felç halindesin ve gördüğün kabus, halisünasyon olarak o yarı uyanık halinde, sanrı formunda devam ediyor - bir nevi gerçek hayatla karışıyor :). Karabasan güzeldir.

AŞK... dedi ki...

yok ablam böyle şeyleri kafana takma
benide korkutma :)

Adsız dedi ki...

abowww korku filmi gibi gece geçirmişsin canım :/ bir sene önce her gece olmasa da kısa aralıklarla bende yaşıyordu aynı şeyleri çok ilginç gelecek belki ama ney çalmaya başladığımdan beri hiçbirşey olmuyor onunla alakası var mı bilmiyorum belkide psikolojik :P

Adsız dedi ki...

okurken ben bile tırstım :S ama benim başımada çok gelir böle rüyalar..daha doğrusu karabasanlar..zor uyanırım..çığlıklar atarım çırpınırım ama nafile! dualar okuya okuya bir hışımla fırlarım uykudan..aslında uyku olmuyor o ama işte neyse..bilirim felaket bişeydir..İnşallah uzak durur bu kabuslar senden..Kış kışş kışş diyorum hepsine:))

KuPa k1z1 dedi ki...

Baris UNVER : Tabikide kabustu.Ama karabasanı beklerken başka şeyler geldi:)Yoksa barışcım karabasanı tanıyorum geliyor adamı felç edip gidiyor:)Çenen kitleniyor konuşmak istiyorsun dilin dönmüyor bağıramıyorsun sesin çıkmıyor:( Dua bile edemiyorsun o an harf harf çıkıyor ağzından...Bu kabus yanında karabasan hiç bişey:(

forewell : Kardeşceğizim bak ablan korkuyormu hiç:S:S:S

˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜® : Gerçekten çok ilginç ben müzikten hoşlanmadıklarını yeni duydum acaba bendemi bişeyler çalsam.Hadi sen bulmuşsun çalacak bir alet peki ben ney çalıcam?:)

emelsen : yaaa sen okurken tıstın birde yaşasan.eskiden rüya görmeye bayılırdım ekşın olsun pembe dizi olsun hatta uykum yokken bile rüya görmeye zorlardım kendimi ama şimdi uyumak istemiyorum:((( Adile Naşit gibi kış kış demekle geçermiki hehehe ya da odanın dört bir köşesine işeyip sarımsak asmak işe yarar mı ki?

Rüyacı dedi ki...

Normal ritmine girsin diyorsanız durulamanız gerekiyor hayatınızdaki bazı şeyleri, serin sularla.

KuPa k1z1 dedi ki...

peki o nasıl olucak:( nasıl durulucam....

Rüyacı dedi ki...

Üç adımla gidebileceğiniz yere hızlıca beş adım atıp, fazladan iki adım ıskalamamakla başlanabilir işe. Peruda bir söz vardır, derlerki arada bir ruhunuzun size yetişmesi için, durup bekleyin. Hoşuma gider benim bunu yapmak. Sadeleşmenin en keyifli yollarından biri de budur.

KuPa k1z1 nın şarkısı...