Elimden tut yoksa düşeceğim....






Bir şiir Atilla İlhan ın ;

Elimden tut yoksa düşeceğim

Yoksa bir bir yıldızlar düşecek

Eğer şairsem beni tanırsan

Yağmurdan korktuğumu bilirsen

Gözlerim aklına gelirse

Elimden tut yoksa düşeceğim

Yağmur beni götürecek yoksa beni

Geceleri bir çarpıntı duyarsam

Telâş telâş yağmurdan kaçıyorum
Sarayburnun'dan geçiyorum

Akşamsa eylülse ıslanmışsam

Beni görsen belki anlayamazsın

İçlenir gizli gizli ağlarsın

Eğer ben yalnızsam yanılmışsam

Elimden tut yoksa düşeceğim

Yağmur beni götürecek yoksa beni.


Bir şiir dedim ya beni gece gece hüzünlendiren yada ben zaten hüzünlü bir güne programlamışım kendimi......Yine seni aklıma getiren bir şiir...

Yıllar önce bir yaz günü doğdum.Beni erkek bekleyen bir babam vardı. Büyüdüm uzun saçlarım ve giydiğim bahçivan pantolanla erkek yada kız olduğum anlaşılmıyordu. Bana bebek yerine eski dolmuşlara benzer el kadar bir araba almıştı babam.O arabayla dolmuşçuluk yapıyordum .Aksaray ve üsküdar hattı bana aitti...Halının bir ucundan diğer ucuna kadar geçtiğim tüm çizgilerde haannnananannnnnn gibi sesler çıkarıyordum.Durduğum duraklarda ağzımı sarhoş bir şöför gibi büküp "Aksaray Aksaray " demeye ölüyordum.Bez bir bebekten bile kıymetliydi benim için. Zaten öyle çok bebeğim yoktuda...Hiç istemedim bir barbi bebek evim olsun.Ufak bir anı gizlenmiş bugünüme..Bugün babalar günü..Benimse babamsız ilk babalar günüm....


Dışarıda kızının sınavdan çıkmasını beklerken ellerini açıp kızına zihin açıklığı dileyen bir baba gördüm.Herhalde bugün en çok o kızı kıskandım durdum... Benimde babam dışarıda beni böyle beklerdi keşke yine bekleyebilseydi diye.....

Tüm babaların babalar günü kutlu olsun..

Canım babam seninde babalar günün kutlu olsun......

 

4 yorum:

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

Aslında okurken yer yer güldüğüm çokça duygulandığım bir kutlama yazısıydı.. Zaman geliyor insan geçmişe dönüyor birden , hatıralar denizinde yüzmeye başlıyor.'Zaman'.Neredeydik biz , şimdi neredeyiz ...

Canın babanın babalar gününü kutluyorum..

Ve bütün babalarımızın ..

KuPa k1z1 dedi ki...

O kadar anı biriktirmişimki ona dair.Zaman hep geçmişte sayıklıyor.Beğendiğine sevindim batuhan ve bu yazının ilk yorumuda senin oldu....

AŞK... dedi ki...

yha abla bu kadar kafana takma
diyeceğim ama bu baba takılmayacak gibi değil :/
ama sen yinede hayata pozitif bakarsan daha iyi olur :)

Adsız dedi ki...

forewell cnm kardeşim seni dinleyeceğim...

KuPa k1z1 nın şarkısı...