Çıldırmaya az (buçuk) kaldı daktırım nerde?


Sabah 08.30 otobüsü kaçırmamaya çalışırken başladı herşey...Otobüs şöförü resmen dalga geçti benimle dur kalk dur kalk.Bekliceksen bekle kardeşim devam ediceksende git.Zaten evden beri koşmuşum kalbim küt küt atıyor birde sen gelme üstüme üstüme:((.Durdu pis pis sırıttı.
n'OLDU bıd bıd bıd dicektim ki.İçimdeki kahrolası ses haaannn haaannn derken acı bir fren sesiyle durdurdu beni iiiiiüüüüüüüiiiiii diye "yapma KuPA k1z1 bir olma şu deyyusla dedi"
"Haklısın aslında diyip geçtim yerime"
Cam kenarında, tekli koltukların birine oturdum.Nefes nefese kalmışım dinlenim dedim.Azsonra arkamda oturan abla sinir bozan bi şekilde sakız ciklemeye başladı. Dönüp şöyle bir baktım ona anlarda belki 3 numaralı bakışımdan çakar durumu biraz daha dikkatli çiğner sakızı.O an durdu gözlerini açıp bana baktı bön bön..."Normal birgün olsa bugün valla kavgada ederim seninle ama halim yok :( "demek isterdim ama diyemedim bile...okadar halim kalmamış....Döndüm ve dönmemle beraber başladı cik cuk cik cuk:((.Ne bahtsız kulum Allam al canımı lüfennnn derken otobüs nerdeyse kaza yapıyordu..obüsün camında resmim çıktı resmen. Ağlanacak halime gülmeye başladım sonra:)halla hallaa






Heralde duydu sesimi :))) Tam dualarımı kabul edicekken vazgeçti yine :((( Ve kazayı atlattıktan sonra yine devam etti herşey.. "bühüüüüüüüüüühühühü :'(

Otobüste nasıl bir ter kokusu şöyle açık cama doğru havalandırıyordu amcam.Bugün herkez beni bayıltmayı kendine vafize seçmiş.anladım ben anladım:)) ...istanbulda otobüse veya dolmuşa binerseniz şayet bu tiplerle sık sık karşılaşabilirsiniz......Sıcak havalarda taksiyi veya özel araçlarınızı kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim.




Napmak lazım :/ hımmmm"BİR ÇİFT YÜREK" te olduğu gibi Adamı kafasına kadar toprağa gömmek lazım...Evet kesinlikle böyle yapmalı ....Peki ya diğeri:S Abla sanki kafama bir kova geçirmiş ramazan davulu gibi gümmmüdü gümmüdü vuruyor.. O na da bulmalı bir çözüm!!!!
Psikopatça şeyler geçiyordu gözlerimin önünden aman Allah'ım Deli Cevat gibi olucağım sonunda ..
Başladık bile tabi tabi...Neyse İYİCE SIYIRMADAN GİDELİM BENJAMİN:))) Benjaminde itirazsız beni duyup kabul ediyor....
""evet evet Gidelim KuPa k1z1 Abla":)))


 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

vayyy marlo morgan okumuşuz hem de Bir çift yürek ;) süper kitap bayıldım ben .Şu otobüs maceraları hiç bitmez heryerde aynı olayların bir değişmişinin az çarpılmışları yaşanıyor ama sen çok tatlı aktarmışsın :) senin açından pek hoş geçmemiş o zaman ama şimdi beni kahkaha attıracak kadar eğlendirdi.:D

servet dedi ki...

Anlaşılan kızımızın günü iğrenç başlamış :D iğrenç devam etmiş.Aman kendine hakim ol Sen akıllısın uyma sen onlara :P

KuPa k1z1 dedi ki...

¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜®;Bende çok sevmiştim:)) hatta aklımda en çok kalan kısmı oydu.aslında deodorant kullanmak ozon tabakasına zarar veriyor diye herkesin kendini gömmesi bile gerekebilir:)ama ben daralırım diye yazın kendini kuma gömen tiplere bile bakamıorum.Bunlardan biri benim dayımdır.inanılmaz bir keyif alıyor kendini kumun içinde kaybedince:))


servet;sorma ellerim dudaklarımda "bırıımm senden bırııım benden" (bazıları bunu bilmez belki ama ne zaman gülmek istesem ablam bana bunu yapardı ve komik görünürdü:)))delilik alametleri :))))

KuPa k1z1 nın şarkısı...