Daha küçüksün bebeğim


dAHA KÜÇÜKSÜN BEBEĞİM...


yANILTMIYORSA BELLEĞİM...


aYRILIK ÇANI ÇALARKEN BÖYLE DEMİŞTİN...


"yAŞIM KÜÇÜK OLABİLİR"...


"bU ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR"...


"yILLARCA ÜMİT VERİPTE ŞİMDİ TERK Mİ EDİLİR....???"


Gençliğimin satır aralarından bir bölüm...Hangimiz yaşamadık ki bunu...Hep kendimizden olgun birilerine aşık olmuşuzdur.Sonra dönüp gülmüşüzdür.Halbuki ne kadar ağır gelir çocuk yüreğimize aldığımız o yük.Okuldayken kızlar beden hocalarından hoşlanırlardı genelde. Bende tuhaf bir şekilde hiç tipim olmayan din hocama aşık olmuştum...Sanırım onda beğendiğim tek şey düzgün bir karakter ve pamuk gibi elleriydi....O hiç bilmedi...sadece 1 hafta sürdü.Bana ne olduğunu anlamamdan sonra o derste en arka sıraya oturmamla bitti...

 

8 yorum:

AŞK... dedi ki...

daha anlattığın yerdeyim sanırım :)

Adsız dedi ki...

:)))daha anlattığım yerden ötedesin....

hTc dedi ki...

ah bebek yıllarımız...nerde kaldılar...

servet dedi ki...

demişsin ki
"Bana ne olduğunu anlamamdan sonra o derste en arka sıraya oturmamla bitti..."

:D buna güldüm :)
bu arada
sanırım blogunu sevdim.

KuPa k1z1 dedi ki...

Pamuk elli hocam benden kat kat yaşlıydı:)evliydi.Onla evlenebilceğim düşler kurmak mantıksızdı.Mantığımın hayranı olurum bazen.Küçük bir kızken bile ben susardım o konuşurdu:)blogumu sevmen güzel servet bende sevim senin blogunu.....:)))

servet dedi ki...

demişsin ki
"blogumu sevmen güzel servet bende sevim senin blogunu.....:)))"
Buna sevindim :)

AŞK... dedi ki...

halla halla :)

KuPa k1z1 dedi ki...

forewell noldu meleem:)

KuPa k1z1 nın şarkısı...